Rok 2021 to rok jubileuszowy dla Wisły Kraków i ASTOR, którzy świętują 10-lecie współpracy. Długoterminowa współpraca krakowskiej firmy technologicznej z 13-krotnym mistrzem Polski została właśnie przedłużona o kolejny sezon. Podpisana umowa przewiduje m.in., że na plecach koszulek pierwszej drużyny pojawi się logo jednego ze strategicznych partnerów technologicznych ASTOR -AVEVA -światowego lidera oprogramowania przemysłowego, który napędza cyfrową transformację i zrównoważony rozwój.
Ulokowanie logo AVEVA na koszulkach Wisły Kraków stanowi kontynuację zaangażowania ASTOR w działalność Klubu. To kolejny krok niezbędny do osiągania wspólnych celów biznesowych, organizacyjnych i sportowych. Zaangażowanie zarządu i właściciela ASTOR-Stefana Życzkowskiego-we współpracę z 13-krotnym mistrzem Polski miało ogromny wpływ na powodzenie przyjętych przez firmę rok temu celów. Przez cały okres współpracy ASTOR znacząco przyczynił się do popularyzacji Wisły Kraków w kraju i za granicą.
Jarosław Gracel, wiceprezes zarządu ASTOR podkreśla, że zaangażowanie we współpracę z Wisłą to inwestycja, przede wszystkim w relacje. Jestem przekonany, że realizacja celów możliwa jest dzięki długofalowej współpracy. Tak działamy na co dzień w biznesie. ASTOR jest wieloletnim partnerem marki AVEVA (dawniej Wonderware) w Polsce, światowego lidera w zakresie oprogramowania dla przemysłu. Nasza współpraca sięga 1995 roku, choć przyznaję, że Stefan kibicuje Wiśle znacząco dłużej, bo od 1978 r. I dodaje - w dzisiejszych czasach, zarówno drużyny piłkarskie, jak i zakłady przemysłowe powinny planować swoje działania na podstawie narzędzi, które analizują dane w czasie rzeczywistym, tzw. Performance Intelligence. To pozwala projektować, planować i osiągać założone cele. Stosując tę metaforę, zależy nam na takim edukowaniu i angażowaniu podejmujących decyzje, by bez obaw rozpoczęli swoją podróż w kierunku cyfrowej transformacji.
AVEVA - (dawniej Wonderware)z siedzibą w Cambridge- doskonale wspiera procesy digitalizacji w fabrykach i zakładach produkcyjnych w Polsce i na całym świecie. Rozwiązania AVEVA obecne są u ponad 20 000 klientów, wspieranych przez największy ekosystem partnerów (5.500) oraz certyfikowanych developerów (5.700). To wiodąca marka oprogramowania przemysłowego, które dedykowane jest systemom HMI, SCADA, predykcyjnemu zarządzaniu aktywami (APM), zarządzaniu i optymalizacji produkcji (MES, Performance Intelligence) zarządzaniu wydajnością, EMI oraz integracji z systemami ERP.
Aleksiej Lebiediew, wiceprezes AVEVA na Wschodnią Europę i Rosję, powiedział: Jesteśmy dumni, że logo AVEVA pojawi się na koszulkach Wisły Kraków w przyszłym sezonie, jako kontynuacja zaangażowania ASTOR w rozwój klubu".
Wzajemne wymierne korzyści, zaufanie i podobne wartości biznesowe, które towarzyszą działalności Klubu i Sponsorowi, na co dzień, sprawiają, że ASTOR jest tym Partnerem, który pragnie nadal brać czynny udział w budowaniu przyszłości z Białą Gwiazdą.
Dotychczasowa współpraca Wisły z firmą ASTOR przyniosła obu stronom wiele korzyści. Od nowego sezonu na trykotach meczowych Białej Gwiazdy piłkarze z R22 eksponować będą logo marki AVEVA-międzynarodowej firmy informatycznej notowanej na londyńskiej giełdzie. Jesteśmy dumni z podpisanej umowy i ogromnie cieszymy się z faktu, że przygotowania do nowej kampanii zaczynamy od tak dużego wydarzenia dla całej wiślackiej społeczności - powiedział Dawid Błaszczykowski, Prezes TS Wisła Kraków SA.
Nowy kontrakt z ASTOR będzie ważny na sezon 2021/2022. Oprócz zachowania przez spółkę tytułu Oficjalnego Sponsora Wisły Kraków oraz pojawienia się logo marki AVEVA na odwrocie koszulki, firma nadal będzie wynajmować jeden ze Skyboxów na stadionie przy Reymonta, a jego logotyp będzie wyświetlany w mediach reklamowych, takich jak między innymi na ekranie stadionu, stadion tv lub Skybox TV.
Więcej: https://www.astor.com.pl/aveva.html
ASTOR
press box