Aplikacja dostępna jest na stronach internetowego butiku LOFT37.PL http://www.loft37.pl/pl/stylizations. Do projektu zaproszono marki: BOHOBOCO, risk, Kiss the frog, COCKTAIL’ME oraz Femipleasure. „Lista firm będzie sukcesywnie rozszerzana.” – mówi Joanna Trepka – „Chętne do udziału marki mogą także same do nas się zgłaszać.” Jednak do współpracy włączane będą jedyne ciekawe polskie koncepty modowe. „W Polsce jest mnóstwo osób i firm, które tworzą naprawdę oryginalną i doskonałą jakościowo odzież.” – mówi Paulina Ada Kalińska i dodaje – „Doceniamy rodzimych kreatorów, którzy wkładają wiele serca, by z pasją tworzyć swoje projekty, dlatego będziemy ich promować na naszych stronach.”
Ulubionymi kompozycjami stworzonymi w „loftowym styliście” można pochwalić się na facebooku LOFT37.PL. Najlepsze stylizacje będą nagradzane.