Agencja Best Brands PR rozpoczęła działania komunikacyjne dla marek płytek ceramicznych – Villeroy & Boch oraz Engers, należących do V&B Fliesen GmbH. Kampania obejmie przede wszystkim współpracę z mediami, social media, działania w internecie oraz influencer relations. Zadaniem Agencji będzie przede wszystkim edukacja oraz inspiracja klientów.
V&B Fliesen GmbH, z siedzibą główną w Merzig w Niemczech projektuje i produkuje płytki ceramiczne dla całego domu. „Firma Villeroy & Boch od blisko 300 lat kreuje rynek ceramiki użytkowej, wyprzedzając potrzeby rynku i klientów. Dla nas rozumienie designu jest wielopłaszczyznowe. W przypadku płytek ceramicznych na rynku można obecnie znaleźć każdy kolor i wzór lub… wyprodukować go na specjalne życzenie klienta. Dlatego sztuką i innowacją stała się obecnie jakość. W przypadku płytek Villeroy & Boch jest to idealne odwzorowanie materiałów naturalnych oraz unikalne, jedyne w swoim rodzaju rozwiązania. Nasze produkty nie tylko wyglądają jak materiały naturalne. Każda płytka jest inna, odwzorowuje unikalny wzór zarówno w formie, jak i strukturze. Na nasze produkty decydują się często osoby, które chcą się wyróżniać poprzez niepowtarzalne aranżacje, które śmiało można określić wyjątkowymi. Jednak klienci często nie zdają sobie sprawy z tego, że mogą oczekiwać takich rozwiązań, a aranżacja wnętrz może być zarówno ponadczasowa, jak i designerska. Dlatego postawiliśmy na komunikację z odbiorcami ostatecznymi – poprzez edukację i inspirację. Współpraca z agencją Best Brands PR umożliwi nam dotarcie do szerszego grona odbiorców. Szczególnie za pośrednictwem mediów społecznościowych, które obecnie są jedną z najbardziej efektywnych form przekazu” – mówi Michał Tęsiorowski, manager sprzedaży marek Villeroy & Boch i Engers w Polsce.
Marka Engers kilka lat temu dołączyła do portfolio koncernu V&B Fliesen GmbH. Tworzy ona unikalną koncepcję rynkową. Projektanci współpracujący z marką stawiają przede wszystkim na rozwiązania trendsetterskie. Najnowsze kolekcje Engers stawiają na unikalne połączenia metalu, drewna i betonu architektonicznego, minimalizm oraz rozwiązania kolorystyczne, przedstawiane jako design tworzący trendy. „Marka Engers to doskonała koncepcja dla łazienek, w których stawia się na unikalne rozwiązania. Zarówno format płytek, które dostępne są w jednych z większych, możliwych rozmiarach, jak i odważny, minimalistyczny design to idealna koncepcja do miejsc, w których jest przestrzeń na niestandardowe formy. Engers to marka stawiająca na emocje, nie da się obok niej przejść obojętnie” – mówi Michał Tęsiorowski.
Za obsługę marek Vileroy & Boch oraz Engers w agencji Best Brands PR odpowiadać będzie zespół projektowy Martyny Andziak i Hanny Niewiadomskiej pod kierownictwem Moniki Apitz. Działania komunikacyjne opierać się będą przede wszystkim na edukacji i inspiracji potencjalnego odbiorcy na temat aktualnych trendów w designie. Umowa podpisana została na czas nieokreślony.