BEST WESTERN PLUS Q Hotel w Krakowie, czwarty obiekt sieci Best Western zlokalizowany w stolicy Małopolski, został oficjalnie otwarty. 7 kwietnia br. progi hotelu przekroczyli pierwsi goście.
Czterogwiazdkowy obiekt, otwarty pod marką BEST WESTERN PLUS, która obejmuje wyłącznie hotele o podwyższonym standardzie, oferuje 154 w pełni wyposażone, klimatyzowane pokoje, apartament rodzinny oraz dwa pokoje przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Z części pokoi roztacza się panoramiczny widok na największe atrakcje Krakowa - Wawel, Wisłę czy Kościół na Skałce. W każdym z nich goście mogą znaleźć m.in. zestaw do parzenia kawy i herbaty, sejf oraz suszarkę. Klienci obiektu mają również bezpłatny dostęp do bezprzewodowego Internetu.
Lokalizacja BEST WESTERN PLUS Q Hotel w Krakowie, położonego w pobliżu historycznego centrum miasta i jednocześnie w bezpośrednim sąsiedztwie wielofunkcyjnego, niedawno otwartego Centrum Kongresowego ICE, czyni ofertę obiektu atrakcyjną zarówno dla turystów, jak i osób podróżujących w celach służbowych.
Klienci biznesowi mogą korzystać z trzech funkcjonalnych sal, które po połączeniu pomieszczą ponad 240 osób. Ponadto goście obiektu mogą zaparkować w monitorowanym garażu podziemnym. Dodatkowym atutem jest w pełni wyposażone zaplecze gastronomiczne o łącznej powierzchni 440 m², na którą składa się restauracja Qualita oraz lobby bar. Po spotkaniach chwilę relaksu zapewnia gościom nowoczesna sala fitness.
Kraków to miasto, które niewątpliwie ma ogromny potencjał zarówno turystyczny, jak i biznesowy. W związku z tym widzimy tam szerokie pole do rozwoju. Otwarcie BEST WESTERN PLUS Q Hotel to dla nas zwieńczenie wielomiesięcznej pracy, jednak nie koniec poszerzania naszej obecności w Krakowie. Już planujemy kolejne przyłączenia do sieci w tym regionie – powiedział Gheorghe Marian Cristescu, Dyrektor Best Western na Polskę i Kraje Bałtyckie.
Best Western to największa na świecie rodzina hotelowa, do której należy obecnie ponad 4 000 hoteli w ponad 100* krajach na całym świecie. Działają one pod trzema markami: BEST WESTERN, BEST WESTERN PLUS oraz BEST WESTERN PREMIER. To, co łączy obiekty Best Western to jakość i standard obsługi klientów, wspólny system rezerwacyjny oraz programy sprzedażowo – marketingowe. Wszystkie hotele należące do sieci są niezależnie zarządzane i stanowią własność prywatnych inwestorów. Każdego dnia goszczą łącznie setki tysięcy gości.
* Liczby podane są w przybliżeniu i mogą ulegać zmianom.
dostarczył infoWire.pl