Od 21 września mieszkańcy Bydgoszczy obsługiwani będą w nowoczesnych wnętrzach Biura Obsługi Klienta Enei przy ul. Dr. E. Warmińskiego 6. Firma zakończyła właśnie prace remontowe, Klienci będą mogli z niego już w pełni korzystać.
Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, okres wakacyjno-urlopowy, czyli zmniejszonego ruchu Klientów, Enea wykorzystała na przeprowadzenie remontów w wybranych Biurach Obsługi Klienta. Nowoczesne wnętrza zostaną udostępnione Klientom już od 21 września.
- Połączyliśmy dużą, otwartą przestrzeń z zacisznymi miejscami dającymi komfort indywidualnej rozmowy Klienta z naszym doradcą. Wyposażyliśmy biura w nowoczesny sprzęt komputerowy, nie zapominając przy tym o komforcie naszych Gości, którzy oczekując na rozmowę, będą mogli wygodnie usiąść. Dla dzieci odwiedzających nasze biura wraz z rodzicami będzie specjalny kącik do zabawy, tak, by dorośli mogli spokojne załatwić swoje sprawy. Mam nadzieję, że nowoczesne biura spodobają się mieszkańcom. Z okazji otwarcia „nowego” BOKu przygotowaliśmy specjalne dekoracje i niespodzianki dla odwiedzających nas w tym dniu Klientów. Serdecznie zapraszam w poniedziałek, 21 września w godzinach od 8 do 17 – mówi Michał Mierzwa, menadżer odpowiedzialny za obsługę Klientów Enei.
Firma przypomina, że od lipca jej biura czynne są w innych, bardziej dopasowanych godzinach. W poniedziałki i czwartki placówki pracują od 8 do 17, w pozostałe dni robocze od 8 do 16.
Od 1 września Klienci z obszaru bydgoskiego mogą korzystać z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. eBOK pozwala na załatwienie każdej standardowej sprawy bez wychodzenia z domu. Dzięki aplikacji Klienci mają bieżący podgląd faktur, salda i terminów płatności, mogą skorzystać z eFaktury, opłacić rachunek, zakupić kody do liczników przedpłatowych, złożyć reklamację czy zapytanie w każdej innej sprawie.
dostarczył infoWire.pl