Od dziś mieszkańcy Bydgoszczy są obsługiwani w nowym wnętrzu Biura Obsługi Klienta przy ul. Warmińskiego 6. To trzecie, po poznańskim i gorzowskim biuro, które przeszło generalny remont.
Enea zmienia się dla Klientów, a nasze odmienione biura obsługi to najbardziej widoczna z tych zmian. Na odwiedzających w pierwszym dniu pracy bydgoską placówkę, czekały okolicznościowe dekoracje, hostessy z drobnym poczęstunkiem i atrakcje dla dzieciaków. W nowym biurze powiększyliśmy przestrzeń, dając większy komfort oczekującym i obsługiwanym. Wprowadziliśmy system kolejkowy, na dzieci czeka kącik zabaw, w którym znajdą zajęcie na czas rozmowy opiekuna z konsultantem.
Przypominamy, od lipca nasze biura pracują w nowych godzinach. W poniedziałki i czwartki od 8 do 17, w pozostałe dni robocze od 8 do 16. Od dłuższego już czasu osobista wizyta w Biurze Obsługi Klienta nie jest konieczna. Większość standardowych spraw można załatwić za pośrednictwem infolinii 611 111 111. Od września na obszarze bydgoskim, po utworzeniu konta i zalogowaniu się do eBOK, można m.in.: sprawdzać bieżący stan faktur, salda i terminy płatności, opłacać faktury, zakupić kody do liczników przedpłatowych, składać reklamacje i zapytania w każdej innej sprawie. Wszystko bez wychodzenia z domu!
Wkrótce do nowego, odświeżonego wnętrza naszego biura zaprosimy mieszkańców Leszna.
dostarczył infoWire.pl