Unilever prowadzi loterię pod hasłem „Poczuj bogactwo olejków i wygraj!” dla kosmetyków do pielęgnacji włosów Timotei i Dove, w której nagrodą główną jest 100 000 zł. Za komunikację oraz promocję akcji odpowiada agencja interaktywna Comfitura przy wsparciu Focus Advantage (obie firmy należą do Focus Media Group) oraz PHD Media Direction.
Loteria audiotekstowa „Poczuj bogactwo olejków i wygraj!” promuje olejkową linię produktów do pielęgnacji włosów marek Timotei oraz Dove i można w niej wygrać codziennie 500 zł, co tydzień 5 000 zł, natomiast nagroda główna w wysokości 100 000 zł zostanie wylosowana 16 czerwca 2014 roku.
Aby wziąć udział w loterii, należy od 5 maja do 15 czerwca 2014 roku kupić co najmniej dwa dowolne kosmetyki do pielęgnacji włosów marek Timotei lub Dove (w tym jeden z linii olejkowej dowolnej marki: Timotei lub Dove) i wysłać SMS ze słowem „OLEJKI” oraz numerem paragonu pod numer 7055 lub dokonać zgłoszenia poprzez wypełnienie formularza w aplikacji konkursowej na stronach www.facebook.com/timotei lub www.facebook.com/dove.
- Olejki to dynamicznie rozwijający się segment, także w pielęgnacji włosów. Wykorzystując wzrostowy trend sprzedaży i popularność kosmetyków z dodatkiem olejków, jako firma Unilever zamierzamy wyróżnić się na rynku poprzez dedykowane wsparcie gamy produktów do pielęgnacji włosów dla kobiet marki Timotei i Dove - mówi Daniel M. Jaworski, Senior Brand Building Manager Hair Care CEE w Unilever Polska Sp. z o.o. - Bazując na ekspertyzie marki Dove w zakresie pielęgnacji ciała, zamierzamy rozszerzyć zaufanie konsumentek na kosmetyki do włosów: szampony, maski ekspresowe i odżywki, oddziałując przy tym na wizerunek serii produktów do pielęgnacji włosów Timotei z drogocennymi olejkami – nowej kolekcji produktowej dedykowanej dla użytkowniczek segmentu naturalnej pielęgnacji, do włosów od normalnych do suchych. Połączyliśmy dwie wyjątkowe marki razem, ponieważ konsumentka oczekuje pielęgnacji i odbudowy właśnie wiosną, gdyż odczuwa potrzebę wyjątkowego nawilżenia włosów po sezonie zimowym. Wspieramy dwie marki razem i tym samym odpowiadamy na większy wachlarz potrzeb – dodaje Jaworski.
Za promocję loterii odpowiada agencja interaktywna Comfitura, która prowadzi komunikację marki Timotei w mediach społecznościowych. Agencja przygotowała aplikację konkursową dostępną na Facebooku obu promowanych marek oraz internetową kampanię bannerową. Comfitura we współpracy Focus Advantage przygotowała także aż trzy różne spoty do kampanii radiowej (m.in. RMF Maxxx, Złote Przeboje, Program Trzeci Polskiego Radia). Media na potrzeby akcji zaplanował i zakupił dom mediowy PHD Media Direction, loterię przygotowała i realizuje agencja Smolar.