Polska Rada Centrów Handlowych (PRCH) już po raz siódmy przyznała nagrody branżowe w ramach PRCH Retail Awards. Na finałowej gali, która odbyła się 13 października w Warszawie nagrodzono najciekawsze, najbardziej efektywne projekty, które wyróżniają się wysoką jakością i cieszą się dobrą opinią klientów.
Dom Mody Klif w Warszawie otrzymał nagrodę PRCH Retail Awards w kategorii „Kampania Wizerunkowa Roku” za czarno – białą kampanię realizowaną jesienią 2015 roku. Zdjęcia autorstwa Marcina Tyszki przedstawiały polską modelkę światowej sławy, Patrycję Gardygajło na tle warszawskiej architektury. Pomysłodawcą koncepcji jest Firma Reklamowa Kuc.
Nagroda PRCH Retail Awards to już drugie w tym roku ważne wyróżnienie za działania reklamowe Domu Mody Klif. W pierwszym półroczu nagrodzono go „Złotymi Szpaltami” w kategorii „content marketing – galerie handlowe” w konkursie Power of Content Marketing Awards. Magazyn Mody Domu Mody Klif w Warszawie oraz Centrum Handlowego Klif w Gdyni nagrodzono za udaną modernizację edytorską i graficzną w kierunku segmentu mody wysokiej, odpowiadającą na oczekiwania grupy docelowej. Magazyn powstaje we współpracy z Valkea Media SA.
Ponownie zostaliśmy docenieni przez prestiżowe grono ekspertów z branży, co stanowi ogromną motywację do wdrażania kolejnych, innowacyjnych projektów i ciągłego udoskonalania naszych działań. – podkreśla Anna Muszyńska-Gniado, Starszy Specjalista ds. Marketingu, Dział Zarządzania Nieruchomościami, BNP Paribas Real Estate (firma zarządzając Domem Mody Klif).
dostarczył infoWire.pl