Jakie zabawki cieszą się największą popularnością i które z nich warto zarekomendować?
„Warto zwrócić uwagę na odmienne wymagania i preferencje dotyczące niemowląt i starszych grup – 5-6 czy 9-10-latków, chcąc wszystkim zaoferować odpowiednie zabawki, dzięki którym będą się prawidłowo rozwijać i zapewnić im frajdę z zabawy łączonej często z edukacją. Z bogatej oferty możemy wybierać ciekawe pomysły – poza kolekcjami ubrań dla chłopców i dziewczynek – także pluszowe maskotki, grzechotki i gryzaki dla najmłodszych, zabawki do piaskownicy i na boisko, akcesoria do pływania czy przydatne w podróży, zabawki edukacyjne, manualne, zręcznościowe, logiczne. Zwłaszcza ta ostatnia grupa asortymentu jest pożądana przez rodziców, jednak często popełnianym przy ich wyborze błędem jest niedostosowanie zabawki czy gry do etapu rozwoju adekwatnego dla danego wieku. Rodzicom wydaje się, że jeśli kupią produkt przeznaczony dla starszych dzieci niż ich maluch, ten się zmobilizuje i nauczy jak z niego korzystać. Często jest odwrotnie – dziecko jest zniechęcone zbyt dużym stopniem trudności, jakiego wymaga zabawka i zwyczajnie rezygnuje z jej użytkowania. Dlatego warto sięgać po produkty sprofilowane do wieku i predyspozycji dziecka” – podsumowuje Mariusz Kulik.
KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.