Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-26

A A A POLEĆ DRUKUJ

Edukacyjne zabawki najchętniej wybierane przez rodziców

150x110

Ponad 82% rodziców* przyznaje, że przy wyborze zabawek dla swoich pociech zwraca uwagę na ich wartość edukacyjną. Bowiem rozwijanie umiejętności dzieci i wzbudzanie zainteresowania otaczającym je światem to jeden z głównych celów wielu rodziców. Chętnie zatem decydują się na kupno zabawek, które nie tylko bawią, ale także uczą i pomagają przyswajać informacje.

Obudzenie pasji do nauki to z pewnością wyzwanie dla rodziców dzieci, które podczas nauki często się rozpraszają i szybko zniechęcają do tradycyjnych sposobów przyswajania wiedzy. Dorośli szukają wówczas dodatkowych bodźców, by zainteresować swoje pociechy danym zagadnieniem, np. atrakcyjnego zaprezentowania wiedzy. Świetną pomocą są wtedy tablice edukacyjne eduart, które można zawiesić np. na ścianie w pokoju. Dziecko wpatrując się codziennie w  tablicę umieszczoną nad biurkiem, w bardziej przyjazny sposób i niejako „mimochodem” przyswaja niezbędne informacje, np. dotyczące polskich władców. 

Oprócz funkcji edukacyjnej, równie ważnym kryterium wyboru zabawki jest prostota i naturalność zabawek – wskazuje na to aż ¾ ankietowanych**. Dlatego ciekawą propozycją są tablice edukacyjne eduart, które łączą walory edukacyjne z dekoracyjnymi. Zawarte na nich informacje przedstawione są w przejrzysty sposób z wykorzystaniem kolorów i symboli, które kategoryzują wiedzę i pozwalają na szybkie jej przyswojenie. – komentuje  Sever Słowikowski, pomysłodawca eduartów i pasjonat nauki.

Eduarty to doskonałe wsparcie w nauce nie tylko dla uczniów w szkole podstawowej i gimnazjum, ale także dla licealistów i studentów, którzy ze względu na zainteresowania cały czas na bieżąco powtarzają wiedzę dot. historii Polski czy właściwości pierwiastków chemicznych.

*Dane pochodzą z badania Grupy On Board Think Kong przeprowadzonego w dniach 29.02 - 03.03.2016 r. przez SW Research pt.: „Rodzic - konsument. Postawy i priorytety”.
**J.w.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Galeria

PR NEWS