Episerver, globalny dostawca platformy w chmurze, służącej do inteligentnego zarządzania cyfrową treścią oraz handlem i marketingiem internetowym, po raz kolejny został wyróżniony w raporcie firmy Gartner „Magic Quadrant for Digital Commerce”. Wyróżnienie zostało przyznane za oferowane możliwości w obszarze cyfrowego handlu B2C, B2B oraz B2B2C.[1]
Episerver został wyróżniony w raporcie za swoją kompletność wizji oraz umiejętność jej realizacji. W ubiegłym roku firma poczyniła kluczowe inwestycje w celu wzmocnienia swoich możliwości w obszarze cyfrowego handlu, wprowadzając zarządzanie kampaniami omnichannel, personalizację opartą na sztucznej inteligencji oraz predictive analysis. Do grupy Episerver dołączyła bowiem między innymi firma Optivo, będąca liderem na rynku e-mail i omnichannel marketingu, umożliwiająca tworzenie, realizację i mierzenie efektywności kampanii wielokanałowych. Ulepszona platforma Episerver Digital Experience Cloud™ pozwala teraz firmom handlowym i marketerom przewidzieć zachowania i zamiary klientów, a następnie automatyzować dostarczanie im zróżnicowanych i indywidualnych digital commerce experiences.
– Wierzymy, że ponowne wyróżnienie Episerver przez firmę Gartner w kategorii handlu cyfrowego przemawia za mocnymi stronami naszej ujednoliconej platformy przeznaczonej do zarządzania handlem i treścią – twierdzi James Norwood, Wiceprezes oraz Dyrektor ds. Strategii i Marketingu w Episerver. – Jako jedyny Challenger wyróżniony w raporcie „Magic Quadrant” wierzymy, że nasza platforma handlowa, oparta na Microsoft .NET z możliwością miejscowego zarządzania treścią stron internetowych (WCM), jest odpowiednio przygotowana do wspierania wzrostu średnich i dużych przedsiębiorstw B2B i B2C.
Platforma Episerver Digital Experience Cloud pomaga organizacjom na całym świecie w tworzeniu, zarządzaniu oraz indywidualizowaniu digital experiences. Jest to możliwe dzięki wsparciu funkcjonalności w zakresie inteligentnej personalizacji oraz behawioralnego wyszukiwania na stronie. Platforma Digital Experience Cloud – która może zostać wykorzystana w formie platformy jako usługi (PaaS) w chmurze Microsoft Azure lub platformy lokalnej – wspierana jest przez sieć ponad 900 partnerów. Wzmacniają oni pozycję ponad 8.800 liderów branży digital w 30 krajach, wpływając na przychody w obszarze omnichannel, sięgające ok. 18 mld USD na całym świecie.
Firma Gartner prowadzi szczegółowe badania związane z konkretnym rynkiem i opracowuje graficzne ujęcie oraz kryteria w celu oceny względnych wyników firm w odniesieniu do własnego spojrzenia na rynek. Bezpłatny raport „Magic Quadrant for Digital Commerce” firmy Gartner z 2017 r. można pobrać na stronie Episerver.
Więcej o raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner
Raporty „Magic Quadrant” pokazują pozycję konkurencyjnych marek na rynku w formie graficznej oraz zapewniają wizualne snapshoty dotyczące kierunku rozwoju rynku, jego dojrzałości i uczestników. Raporty przedstawiają rynki wykorzystując dwuwymiarową matrycę, która ocenia sprzedawców w oparciu o kompletność ich wizji oraz możliwości realizacji.
Firma Gartner nie rekomenduje żadnych sprzedawców, produktów ani usług przedstawionych w swoich publikacjach badawczych, a także nie doradza użytkownikom technologii w wyborze tylko tych sprzedawców, którzy otrzymali wysokie oceny lub inne wyróżnienia. Publikacje badawcze firmy Gartner składają się z opinii organizacji badawczej Gartner i nie powinny być interpretowane jako stwierdzenia stanu faktycznego. Firma Gartner nie ponosi odpowiedzialności z tytułu wyrażonej lub dorozumianej gwarancji dotyczącej jej badań, w tym gwarancji przydatności handlowej lub gwarancji przydatności do określonego celu.
O Episerver
Episerver łączy handel internetowy z cyfrowym marketingiem, by pomagać organizacjom w tworzeniu Digital Experience dla swoich klientów oraz osiąganiu wymiernych rezultatów biznesowych. Episerver łączy w sobie zarządzanie treścią, handel, marketing wielokanałowy oraz analizy predykcyjne w ramach jednej platformy, zapewniając tym samym pełną gamę rozwiązań firmom działającym w Internecie. Będąc w centrum ekosystemu Digital Experience, Episerver umożliwia cyfrowym liderom wprowadzanie w życie rozwiązań, które zapewnią wyjątkowe doświadczenia użytkownikom – gdziekolwiek są i na jakimkolwiek urządzeniu korzystają z usług. Założony w 1994 roku, Episerver posiada biura w Australii, Danii, Finlandii, Niemczech, Holandii, Norwegii, Polsce, Singapurze, RPA, Hiszpanii, Szwecji, Zjednoczonych Emiratach Arabskich, Wielkiej Brytanii i USA. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.episerver.com
O Optivo, an Episerver Company
Jako światowy lider w dziedzinie rozwiązań do zarządzania kampaniami omnichannel i e-mail marketingu, Optivo pomaga markom wchodzić w bezpośrednie interakcje z klientami w czasie rzeczywistym we wszystkich kanałach. Rozwiązania i usługi omnichannel Optivo umożliwiają sprzedawcom tworzenie, koordynację, realizację i mierzenie efektywności kampanii opartych na bogatym i ciągłym dialogu z klientami za pośrednictwem e-mail marketingu, smsów, powiadomień PUSH, sieci, mediów społecznościowych i faksu. Dostarczając kontekstowe doświadczenie klientom w sposób ciągły, poprzez wielowymiarową segmentację, klienci Optivo zwiększają efektywność kampanii, konwersję i sprzedaż, budując fundament dla długoterminowej lojalności klientów. Posiadając zaufanie wiodących marek, Optivo współpracuje z takimi firmami, jak Accor, Air Berlin, Babbel Best Western, Bosch, Deutsche Bahn, Henkel, HolidayCheck, InnoGames, Jack Wolfskin, Olympus, PAYBACK, QVC, TUI, WWF czy Zooplus, zapewniając doskonałe rezultaty na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, odwiedź stronę: www.optivo.com
[1] Gartner.Inc., „Magic Quadrant for Digital Commerce” by Penny Gillespie, et al., 24 kwietnia 2017 r.