Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-12-06

A A A POLEĆ DRUKUJ

Finał BNP Paribas International Hackathon 2016

Podczas finału BNP Paribas International Hackathon 2016 wybrano 9 startupów, które opracują prototypy rozwiązań dla sektora bankowego. Tematem przewodnim tej edycji było usprawnianie procesu obsługi klientów.

W  tegorocznej edycji BNP Paribas International Hackathon 96 startupów z ośmiu krajów rywalizowało w tworzeniu rozwiązań w zakresie customer experience w bankowości. Grupa BNP Paribas nagrodziła i zaprosiła do dalszej współpracy 18 z nich. W ostatnim etapie wyróżniono 9 rozwiązań, a ich twórcy otrzymali list intencyjny oraz zaproszenie do programu inkubacyjnego, gdzie będą mogli przełożyć swoje koncepcje na realne, praktyczne rozwiązania usprawniające obsługę klienta.

W drugim etapie, czyli czteromiesięcznym programie Digital Bootcamp, wybrane startupy blisko współpracowały z różnymi ekspertami BNP Paribas z obszarów IT, marketingu, compliance i wielu innych nad szczegółowym opracowaniem swoich rozwiązań.

2 grudnia w Paryżu 18 startupów wyłonionych przez jury w trakcie lokalnych edycji BNP Paribas International Hackathon zaprezentowało innowacje w obszarach takich jak analiza danych, crowdfunding, koncepcja robota-doradcy i inne rozwiązania zaprojektowane z myślą o świadczeniu bardziej dopasowanych i spersonalizowanych usług klientom Banku.

9 wybranych startupów znalazło się w trzecim etapie, w którym będą tworzyły prototypy. Przez cztery miesiące firmy te będą korzystały z zasobów Grupy BNP Paribas: wsparcia eksperckiego różnych linii biznesowych, przygotowanych miejsc pracy, indywidualnego programu akceleracyjnego oraz możliwości nawiązania relacji z potencjalnymi partnerami biznesowymi.

Lista zwycięskich startupów:

  • Excense opracował oprogramowanie dla wielu użytkowników, które na nowo definiuje bezpośrednie interakcje między klientami i doradcami w oddziałach. Takie rozwiązanie poprawia wyniki sprzedażowe, zwiększa szansę na utrzymanie klienta i świadomość marki w zakresie pożyczek, finansów osobistych, ubezpieczeń i zarządzania majątkiem.
  • Cadre de Vie jest innowacyjnym portalem nieruchomości, osobistym planerem i marketingowym partnerem dla marek, którym zależy na rodzinach przenoszących swoje domy. Pozwala Internautom wybrać ich przyszły dom, wspiera w określeniu potrzeb w zależności od miejsc, w których przebywają (miejsce zamieszkania, pracy, uczelni, itp.) oraz stylu życia (miasto, dom, mieszkanie).
  • Birdee jest roboto-doradcą, który koncentruje się na kliencie w procesie inwestycyjnym, tak aby pomóc mu osiągnąć wolność finansową.
  • Almonds to asystent finansowy nowej generacji, który zadba o klienta, łącząc wszystkie jego konta w chmurze z zewnętrznymi usługami. Z jednego miejsca będzie można załatwić formalności z bankiem, ubezpieczycielem, administracją publiczną, itp.
  • Together jest platformą, której użytkownicy mogą zwiększyć wiarygodność społeczną i spełnić marzenie o wymarzonym domu, poprzez zaangażowanie przyjaciół i rodziny w innowacyjne podejście do inwestycji finansowych. Mogą uczestniczyć w niej nawet osoby trzecie: inwestorzy ze wsparciem banku.
  • Fintracer opracowany przez Aboalarm, analizuje transakcje wykonywane na rachunku bankowym i identyfikuje wszystkie kategorie (kredyt, ubezpieczenie, energia itp.), jak również kluczowe wydarzenia życiowe. Wykorzystując algorytmy targetujące operacje, bank może stworzyć zintegrowane miejsce na potrzeby wszystkich rodzajów transakcji.
  • Birlikte.al proponuje realtypies.com, globalny crowdfunding nieruchomości, gdzie akredytowani i nieakredytowani inwestorzy gromadzą fundusze online, nabywają aktywa nieruchomościowe z Europy, USA i Turcji, tworzą zdywersyfikowane portfele i przeprowadzają transparentne inwestycje.
  • Jet Mortgage, przygotowana przez Hesapkurdu, jest szybką i łatwą w obsłudze platformą, umożliwiającą zaciągnięcie kredytu hipotecznego przez Internet i uzyskanie szybkiej akceptacji online.
  • Carsift pomaga 6 z 10 niezdecydowanym osobom podjąć decyzję o wyborze i zakupie samochodu. Na podstawie odpowiedzi na kilka prostych pytań, rozwiązanie daje rekomendacje dotyczące zarówno nowych, jak i używanych samochodów.

dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS