Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-05-31

A A A POLEĆ DRUKUJ

Geotargetowanie sposobem na marketing mobilny

 

Jak wykorzystać fakt, że 70% użytkowników mobilnych używa swoich smartfonów podczas zakupów? Odpowiedź jest prosta - wystarczy trafić do konsumenta z reklamą, która będzie nie tylko spersonalizowana, ale również zachęcająca do odwiedzin sklepu, obok którego aktualnie przechodzi. 

Lokalnie czyli mobilnie

Geotargetowanie to jeden z najskuteczniejszych sposobów dotarcia do konsumenta ze swoją kampanią. Coraz więcej ludzi korzysta w każdej wolnej chwili ze swoich smartfonów, nie dziwi więc fakt, że 1/3 wyszukiwań mobilnych jest geolokalizowana, a niemal 90% użytkowników dokonuje akcji zakupowej po sprawdzeniu informacji na swoim smartfonie.  

Geotargetowanie w skrócie

Właśnie dlatego tak istotne jest dotarcie do konsumentów poprzez urządzenie, które
w większości dnia trzymają w ręku. Jak wygląda proces geotargetowania? Jedną z propozycji jest nowa usługa Grupy KWANKO, Drive To Store, działająca czteroetapowo. Pierwszy etap to sieć lokalna lub multilokalna, następnie definiowanie lokalizacji użytkownika, identyfikacja danych GPS i w efekcie targetowanie do minimum 50 metrów w okolicy faktycznego adresu. Użytkownicy znajdujący się w pobliżu sklepów klienta otrzymują spersonalizowaną reklamę
w ich smartfonie w formie bannera informującego o sklepie i marce. Dodatkowo mogą oni otrzymać specjalny kupon lub zniżkę, a reklama może także zachęcać do wizyty
w sklepie online.

Targetowanie niezależnie od warunków

Geotargetowanie to nie tylko lokalizacja, ale również pogoda. Przyciągnięcie klienta bez względu na panujące warunki atmosferyczne, staje się coraz częściej stosowane. Poprzez bannery mobilne i dynamiczne materiały, uzależnione od panujących warunków atmosferycznych, można z łatwością wygenerować ruch wysokiej jakości, co pokazuje realizowany we Francji przykład McDonald’s i 4 miliony wyświetleń w ciągu zaledwie miesiąca, a w efekcie uzyskanie 130,766 klików właśnie dzięki usłudze Drive-To-Store.

Efektywność

Dlaczego warto zdecydować się na geotargetowanie? W przybliżeniu, jego efektywność click rate jest niemal cztery razy wyższa aniżeli w przypadku klasycznych kampanii. Możliwości na wykorzystanie geotargetowania jest tak naprawdę wiele, a kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiedniej i skutecznej metody, która sprowadzi ruch do sklepu offline jak i online.

 

 

 

O Firmie:

 

Grupa KWANKO to lider w branży reklamy wielokanałowej obecny na ponad 20 rynkach.
To kluczowy gracz w branży internetowej i mobilnej. Grupa posiada ponad dziesięcioletnie doświadczenie w reklamie online. Będąc pionierem performance marketingu współpracuje
z ponad 150 tysiącami wydawców na całym świecie i ma na swoim koncie ponad 6000 kampanii. W 2015 grupa zrealizowała dla swoich klientów 30 milionów sprzedaży, 82 milionów leadów,
8 miliardów kliknięć, a roczny obrót firmy oscyluje wokół 53 milionów euro.





Słowa kluczowe:geotargetowanie

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS