Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2020-06-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Getin Noble Bank z tytułem „Złoty Bank 2020”

Getin Noble Bank zajął pierwsze miejsce w prestiżowym rankingu „Złoty Bankier” w głównej kategorii „Złoty Bank 2020 - Najlepsza wielokanałowa jakość obsługi”. Został również wyróżniony w kategoriach „Bezpieczny bank – najlepsze praktyki” oraz zajął II miejsce w kategorii „Karta kredytowa”. Coroczny ranking „Złoty Bankier” organizowany jest przez wiodące media branżowe - Puls Biznesu oraz portal Bankier.pl.

 

To czwarty rok z rzędu, w którym Getin Noble Bank staje na podium „Złotego Bankiera” w głównej kategorii. Tegoroczne zwycięstwo to dla nas ogromne wyróżnienie. Nieustannie pracujemy nad doskonaleniem naszych usług. Stawiamy zarówno na bankowość tradycyjną, jak i rozwiązania mobilne – priorytetem jest szybkość i łatwość dostępu do bankowości. Nasze starania są regularnie doceniane zarówno przez Klientów, jak i niezależnych ekspertów, co bardzo motywuje nas do dalszej intensywnej pracy na rzecz prostej i przyjaznej bankowości – powiedział Artur Klimczak, Prezes Zarządu Getin Noble Banku.

 

„Złoty Bankier” to jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym. Przyznawane jest przez Klientów i ekspertów branżowych od 2009 roku bankom, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe oraz oferują produkty najlepiej odpowiadające potrzebom Klientów. To największy w kraju projekt badawczy dotyczący poziomu obsługi bankowej, jakości produktów, komunikacji reklamowej i w social media oraz społecznego zaangażowania banków.

 

Statuetka „Złoty Bank” to nagroda w głównej kategorii za najlepszą wielokanałową jakość obsługi. W tegorocznej edycji wyróżnienie przyznano na podstawie badania audytowego przeprowadzonego przez specjalistów z Kantar TNS i Obserwatorium.biz. Grupa audytorów odwiedziła 950 placówek należących do 14 kluczowych banków, gdzie otworzyła 84 rachunki osobiste wraz z aktywacją bankowości elektronicznej oraz wykonała z tymi bankami 840 kontaktów zdalnych. Ocenie podlegało podejście do Klienta, umiejętność rozpoznania jego potrzeb oraz szeroko pojęta jakość obsługi. 

 

Trzeci rok z rzędu Getin Noble Bank został wyróżniony w kategorii „Bezpieczny bank - najlepsze praktyki”. Laureaci zostali wyłonieni na podstawie wyników 2-miesięcznego audytu bezpieczeństwa systemów bankowości internetowej i mobilnej z najlepszymi praktykami w zakresie bezpieczeństwa. W tegorocznej edycji rankingu Getin Noble Bank uplasował się również na drugim miejscu w kategorii produktowej. Zespół ekspertów docenił kartę kredytową Getin Banku za parametry cenowe oraz funkcjonalność produktu. 

 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS