Ponad 20 firm z całego świata uczestniczyło w przygotowaniu publikacji dot. kluczowych aspektów PR, takich jak: CSR, wykorzystanie badań w ocenie efektów kampanii, lokalnego podejścia do PR oraz charakterystyk rynków konsumenckich w poszczególnych krajach. - Public relations wygląda dziś zupełnie inaczej niż chociażby w 2010 roku - powiedział Matt Kucharski, prezes WORLDCOM Public Relations oraz szef Padilla Speer Beardsley. - Rozsądne firmy i dyrektorzy działu marketingu będą dalej prosperować pośród „pozornego chaosu”, jeśli będą traktować zmiany nie jako zagrożenie, ale jako najlepszą okazję do wzmocnienia połączenia tradycyjnego i cyfrowego marketingu, ich znaczenia i dostępnych strategii PR – dodał.
Od Massachussets do Manili, od Luizjany do Lizbony, agencje partnerskie Worldcom stworzyły e-book będący najlepszym przykładem globalnego podejścia do rewolucji, jaka obecnie ma miejsce w public relations.
E-book dostępny jest pod adresem: http://worldcomgroup.com/PR-2012-ebook/
O WORLDCOM PR Group:
WORLDCOM PR Group to sieć niezależnych firm Public Relations, mająca 112 przedstawicielstw w 93 miastach na pięciu kontynentach. W Polsce jedyną firmą należącą do sieci jest Glaubicz Garwolińska Consultants. Więcej informacji: www.worldcomemea.com, www.worldcomgroup.com, www.glaubicz.pl