„Zdecydowaliśmy się na GutPR ze względu na bardzo duże doświadczenie w obsłudze sektora branży budowlanej oraz wysoką optykę świadomości zarówno ekologicznej jak i ukierunkowanej na silny rozwój budowania wiedzy inwestorów, deweloperów oraz architektów w aspekcie oszczędzania energii. Zagadnienia budownictwa zrównoważonego, energooszczędnego oraz pasywnego to podwaliny rozwoju tej branży. Budowanie świadomości i trendy rozwojowe w oszczędzaniu energii w najbliższych latach zdominują całą gałąź gospodarki. Firma GutPR, jako lider rynku edukacji i informacji, aktywnie uczestniczy w tym rozwoju” – mówi Ryszard Piotrowski, reprezentant organizatora Pikniku.
Wśród partnerów Pikniku Ekologicznego znajdują się liderzy sektora budowlanego oraz ekologicznego: OknoPlus, Atlantic, Lindab, VBH, Internorm, Selena, Excellent Design, Fakro, Lange Łukaszuk, USTM, Vivalife, 7 Point, Studio Atrium, Arkada Budownictwo, Show Your Cars, Junkers, Stolbud Włoszczowa, Czanieckie Makarony, ASK Wentylacja, Organic Market, VEGE, Maserati Automobili oraz Ikea.
Klient sam zgłosił się do Agencji. Obsługę mediową Pikniku Ekologicznego koordynować będzie Hanna Gehrke-Gut.