Za nami Salone del Mobile, wydarzenie o największym znaczeniu i potencjale dla branży na poziomie międzynarodowym, ze względu na swą różnorodną i szeroką gamę oferowanych produktów, skupiającą się głównie na producentach mebli i wyposażenia wnętrz. Tegoroczne targi w Mediolanie jeszcze bardziej podkreśliły rangę zrównoważonego rozwoju, którego idea stanowiła także dominantę stoiska House of Geberit. Szwajcarska marka zaprezentowała swoje najnowsze osiągnięcia, które obiecują zrewolucjonizowanie branży łazienkowej.
60. Salone del Mobile dobiegło końca po ekscytującym tygodniu, który dał nam wiele do myślenia o tym, co ludzie nazywają nową koncepcją życia. Wydarzenie jak zawsze zgromadziło najlepsze projekty i pomysły w zakresie zarówno formy, jak i funkcji. W tym roku mogliśmy po raz kolejny obejrzeć nowe produkty kreatywnych umysłów i innowacyjnych firm. Ogromną powierzchnię zajmowaną przez pawilony, misterną architekturę stoisk i wyobraźnię projektantów w kształtowaniu flagowych produktów firm, wypełniających te przestrzenie, połączono w sekwencję fascynujących obrazów, które pokazały ideę i złożoność Salone Del Mobile. Hale i wydarzenia na terenie targów Rho Fiera Milano obfitowały w wystawców, tysiące dziennikarzy, architektów, projektantów wnętrz, profesjonalistów i miłośników designu, korzystających z okazji do dyskusji o najnowszych dokonaniach marek.
Tegoroczna wystawa pokazała przede wszystkim jak ważny jest proces wyważonej produkcji i jego wpływ na środowisko. W Mediolanie nie zabrakło obecności Geberit, dla którego strategia zrównoważonego rozwoju jest niezwykle istotna. Firma tworzy trwałe produkty, oszczędzające wodę w całym cyklu ich życia. Odwiedzający zobaczyli ekspozycje i projekty Geberit, które powstały z myślą o środowisku i ekologicznej transformacji. Marka dołożyła wszelkich starań, aby nie marnować materiałów, energii elektrycznej i wody. Stoisko zostało zaprojektowane tak, aby jego zdemontowanie pozwoliło na wtórne wykorzystanie materiałów.
Na stoisku „House of Geberit”, zaprezentowano zarówno rozwiązania „in front of the wall”, jak i „behind the wall”, w tym m.in. produkty z serii Geberit One, Geberit iCon, Geberit Acanto czy toalety myjące Geberit AquaClean. Firma zachwyciła odwiedzających swoją interpretacją współczesnych potrzeb użytkowników, pokazując łazienkę z wyposażeniem Geberit, które ma szansę zmienić historię stylu życia, społeczeństwa i nowoczesnego domu. Stoisko Geberit odwiedzili polscy dziennikarze i ambasadorzy marki m.in. Katarzyna Orwat, Agnieszka Burzykowska-Walkosz, Agnieszka Musiał-Chmielnik, Barbara Uherek Bradecka i Katarzyna Szramek.
Relacje z wydarzenia można obejrzeć m.in. na: https://www.instagram.com/geberit_poland/
Więcej informacji na www.geberit.pl