O atrakcyjności nowego rozwiązania stanowi również całkowicie bezpłatna przesyłka zakupionych produktów, dzięki której użytkownicy usługi będą mogli bez ograniczeń korzystać z całej oferty iplex.pl, płacąc jedynie za film lub grę, podczas gdy koszty przesyłki pokryje dostawca.
W ramach oferty użytkownicy mogą kupować nie tylko treści filmowe – płyty DVD i Blu-ray, ale także gry komputerowe i na konsole, których udział w rynku sprzedaży z roku na rok jest coraz większy. Aktualnie w ofercie iplex.pl znajduje się 4700 filmów oraz 300 gier na PC oraz konsole.
Wejście iplex.pl w rynek e-commerce jest naturalną konsekwencją ciągle rosnącej popularności naszego serwisu. Skoro w październiku br. nasz serwis odwiedziło ponad 1,2 miliona UU*, jesteśmy przekonani, że wśród nich znajdzie się też spora część zainteresowanych zakupem filmów na tradycyjnych, fizycznych nośnikach. – mówi Dyrektor Działu Rozwoju Usług IPLEX S.A. Konrad Magdziarz. Rynek sprzedaży w sieci stale rośnie, a my - dysponując tak wysoką liczbą użytkowników - mamy ambicję stać się na nim istotnym graczem.
* wg gemiusTraffic, październik 2011 r.
Więcej informacji na temat iplex.pl:
Gizela Zielińska
PR Manager
tel. 0 696 980 355
gizela.zielinska@iplex.pl