Umowa obejmuje nie tylko utrzymanie systemu centralnego i środowiska użytkowników lokalnych, ale też usługi dodatkowe, które będą świadczone na podstawie każdorazowych zamówień skierowanych do it WORKS przez Intercard.
– Ważnym elementem, który wpłynął na wybór it WORKS, jest elastyczność spółki oraz zdolność do dostarczenia rozwiązań dostosowanych do naszych specyficznych potrzeb i oczekiwań – tłumaczy prezes Intercard Sp. z o.o. Marcin Pasternak. – Wiemy, bo sprawdziliśmy to w ciągu ostatnich miesięcy, że it WORKS profesjonalnie, szybko i z pełnym zaangażowaniem podchodzi do zlecanych mu nowych zadań. Atutem firmy jest także doświadczenie w obsłudze przedsiębiorstw pracujących w trybie ciągłym, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, oraz posiadających wrażliwe dane w swoich systemach informatycznych. Dzięki temu czujemy się bezpiecznie.
Prace realizowane w ramach umowy obejmą konfigurację sieci klienta, wdrożenie i konfigurację Active Directory, konfigurację wszystkich stacji roboczych i standaryzację środowiska na wszystkich stanowiskach pracy, a także świadczenie usług wsparcia i usług dodatkowych.
W kolejnych etapach planowane jest rozszerzanie współpracy o następne obszary działań IT, które pozwolą klientowi na standaryzację środowiska pracy we wszystkich spółkach grupy, podnoszenie bezpieczeństwa danych i optymalizację usług IT w grupie.