Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-04-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Jaką Wyciagarkę Kupić?

150x110
Bogaty wybór wyciągarek na rynku Polskim powoduje, że ciężko się zdecydować co kupić aby wybór padł na tą właściwą która znajdzie zastosowanie w pojazdach typu quad, łodziach motorowych, samochodach terenowych, lawetach i auto lawetach aż po specjalistyczne pojazdy

straży pożarnej, policji, straży leśnej i pojazdach energetyki.

Proponowane wyciągarki przez firmę KANDA są sprawdzone i zdobyły już uznanie na polskim rynku wśród miłośników jazdy terenowej off-road, jak również osób wykorzystujących wyciągarkę jako narzędzie pracy.

Proponujemy zadać sobie pytanie:
- jakie zadania ma spełniać wyciągarka i co chcemy nią robić, bawić się w off-road czy pracować?
- jaki pojazd mamy do dyspozycji, ważna jest jego masa całkowita?
Zazwyczaj oznaczenia o uciągu podawane są w lbs – funtach, aby sprawdzić ile dana wyciągarka ma uciągu proponuję zastosować przelicznik na kg (1 funt (UK) [lbs]=0,453592 kilogram [kg]).

Przykład:
Wyciągarka 12000 lbs. x współczynnik 0,453592 = 5443,10 kg
Jak wcześniej wspomniałem w nazwie wyciągarki (np. Dragon Winch Maverick 12000 lbs.) producent określa w funtach (1 funt = 0,453592 kg) uciąg liny na pierwszej warstwie, która jest najbliżej bębna. Kolejne warstwy pracują na coraz większym promieniu, więc oferowana siła spada (moment dostarczany przez silnik rozkłada się wg wzoru:
M = F x r, gdzie F – siła, r – ramię).

Dlatego kupując wyciągarkę ważne są ostatnie zwoje które najczęściej pracują, znając taki parametr możemy właściwie dobrać siłę uciągu do potrzeb.

Wiecej informacji:
KANDA
SERWIS I SPRZEDAŻ WYCIĄGAREK
AUTORYZOWANY SERWIS WARN, AKCESORIA 4x4

e-mail:
Sprzedaż: biuro@kandakalisz.pl
Serwis: serwis@wyciagarki.kalisz.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS