W kinie i w Internecie trwa kampania reklamowa internetowej wyszukiwarki lokalnej panoramafirm.pl. Akcja inspirowana jest popularnymi hitami filmowymi i będzie trwała do końca 2016 roku.
„W naszej ostatniej produkcji występuje Jan Błąd, superagent, który dzięki niezawodnemu wsparciu wyszukiwarki PanoramaFirm.pl, ratuje świat przed hakerami i złośliwym oprogramowaniem. Spot przedstawia jedną z misji Jana, pełną dynamiki i zaskakujących zwrotów akcji.” – komentuje Wojciech Komosa, kierownik ds. komunikacji i PR. „Przy tworzeniu spotu, twórczo nawiązujemy do filmów akcji ze słynnym agentem. Warto dodać, że cała seria reklam została w całości wymyślona i wyprodukowana przez pracowników Działu Komunikacji Eniro Polska.” – podsumowuje Wojciech Komosa.
W nietypowej kampanii reklamowej wyszukiwarka lokalna panoramafirm.pl promowana jest za pomocą typowych w promocji hitów kinowych zapowiedzi (tzw. trailerów). Zapowiedzi odnoszą się do fikcyjnych filmów, ale także konkretnych branż dostępnych w wyszukiwarce. W filmie pt. „Jan Błąd. Komputer nie umiera nigdy” jest to branża komputerowa. Natomiast w dwóch pierwszych odsłonach kinowej kampanii Panoramy Firm była to branża tuningowa („Warsaw Drift. Czas Tunerów”) oraz biżuteria („Władcy pierścionków. Powrót jubilera”).
Wszystkie filmy z kampanii reklamowej można obejrzeć na:
Jan Błąd. Komupter nie umiera nigdy
Władcy pierścionków. Powrót jubilera
Kampania obejmuje kina sieci Cinema City i Helios w największych miastach w Polsce.
dostarczył infoWire.pl