Higiena jest jedną z najważniejszych cech wyposażenia łazienkowego, na której nam obecnie zależy. Mając to na uwadze wprowadziliśmy nowe rozwiązania, dodatkową powłokę nakładaną na produkty ceramiczne, dzięki której woda spływa i nie zatrzymuje się w mikro-otworach. W ten sposób nie rozwijają się w wilgotnych miejscach bakterie ani nie gromadzi się osad.
W najnowszej kolekcji Ona, zastosowaliśmy również innowacyjną powłokę Superglaze®. Aplikowana na szkliwo, nie zastępuje go, tworząc nową dodatkową warstwę, która jeszcze lepiej chroni produkt przed gromadzeniem się osadu i brudu. To wszystko za sprawą idealnie gładkiej powierzchni, która zabezpiecza przed wsiąkaniem wody. Sucha powierzchnia ogranicza możliwość namnażania się bakterii.
Skład tej nowej powłoki opracowanej przez Roca wraz z innowacyjnym procesem aplikacji, zapewnia całkowicie wodoodporne, lśniące, gładkie i łatwe w utrzymaniu czystości powierzchnie. Jest wyjątkowo gładka i trwała, gwarantując łatwe utrzymanie ceramiki w czystości.
Środki czystości i dezynfekujące dużo łatwiej rozprowadzają się po powierzchni ceramiki, działają efektywnej, dzięki czemu można ograniczyć ich zużycie do minimum, zapewniając tym samym dbałość o środowisko.
Wybrane popularne i nowe kolekcje Roca są dostępne z tą super higieniczną powłoką. Są nimi m.in.: Nowość – kolekcja Ona i wiele znanych kolekcji Roca: Victoria, Gap, Meridian, Inspira, Beyond, Carmen i wybrane modele umywalek. Superglaze® to najwyższy standard czystości i higieny na długie lata.
***
O Roca
Roca to firma zajmująca się projektowaniem, produkcją i sprzedażą produktów łazienkowych. Założona została w 1917 roku. Łączy tradycję i wiedzę z pasją do innowacji i poszanowaniem środowiska, aby sprostać wymaganiom klientów i przyczynić się do poprawy dobrobytu społeczeństwa.
Ze zrównoważonym rozwojem jako kluczowym elementem we wszystkich procesach produkcyjnych i zobowiązaniem do zapewnienia lepszej planety przyszłym pokoleniom, Roca wdrożyła tę filozofię w 170 krajach, w których prowadzi działalność, oraz w swoich 84 fabrykach, przekazując ją codziennie do ponad 24 000 pracowników.
Ta rodzinna firma jest liderem rynku w Europie, Ameryce Łacińskiej i Indiach. Posiada również znaczącą obecność w Chinach i pozostałej części Azji, na Bliskim Wschodzie, w Australii i Afryce. Dzięki temu jest światowym liderem w swojej branży.