Koniec roku i okres okołoświąteczny to czas celebracji, w którym okazji do wspólnych spotkań jest mnóstwo, a powodów dla wznoszenia toastów jeszcze więcej. Wyjątkowe chwile najlepiej przeżywać smakując wina musujące Martini Asti, których oryginalny smak doskonale oddaje wyjątkowość karnawałowej atmosfery. Kampania marki pod hasłem „No Martini No Party” idealnie wpasowuje się w ten czas, zachęcając do celebracji wspólnych chwil!
Celebracja to jedna z kluczowych okazji dla konsumpcji win musujących. Sylwester, karnawał, a także okres świąt, to momenty w roku, kiedy spotkania z przyjaciółmi stają się równie ważne co z bliską rodziną. W tym czasie największym powodzeniem cieszy się Martini Asti. Ikoniczne wino musujące od lat towarzyszy najważniejszym toastom, a jego sekret tkwi w wieloletniej tradycji i włoskim pochodzeniu, dzięki którym Martini sukcesywnie zaszczepia w Polakach zamiłowanie do świętowania.
Martini Asti to białe, słodkie, musujące wino wytwarzane z jednego z najbardziej cenionych włoskich gatunków winogron, jakim jest Moscato Bianco. Powstaje metodą Asti, w której nie używa się cukru, a swój słodki, orzeźwiający aromat trunek zawdzięcza wyłącznie wysokiej jakości dojrzałym owocom. Wino charakteryzuje się wyczuwalną nutą kwiatu akacji i pomarańczy przełamaną aromatem lipy, doskonale współgrając z różnego rodzaju deserami. Dodatkowo Martini Asti nosi oznaczenie DOCG (Denominazione di Origine Controllata e Garantita), czyli najwyższe w klasyfikacji jakości włoskich win.
Ponad 150-letnia tradycja marki w połączeniu z ponadczasowymi wartościami pozwalają na zaspokojenie gustów nowych pokoleń konsumentów. Ważna jest reputacja marki, niezmiennie wysoki standard oraz pewność, że produkt zawsze będzie smakował tak samo dobrze.
„Pragniemy, by nasza oferta nawiązywała do magii świąt, przygotowań do Sylwestra oraz karnawału. Staramy się sprostać najnowszym wyzwaniom i co roku zaskoczyć czymś konsumentów. W kontekście tegorocznej świątecznej oferty, w wybranych punktach sprzedaży, dostępne będą limitowane, czerwone edycje butelek Martini Asti. Zgodnie z hasłem kampanii „No Martini No Party”, wierzymy, że nasze produkty jeszcze bardziej podkreślą wyjątkowe chwile spędzone w gronie przyjaciół i rodziny” – mówi Katarzyna Galińska – Channel Manager Discounters & Convenience, Bacardi-Martini Polska.