Przedmiotem kampanii jest nowa seria napojów izotonicznych - Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE, która powstała z myślą o osobach preferujących sportowy tryb życia, chcących brać przykład z wybitnych sportowców. Dzięki obecności elektrolitów – sodu i potasu oraz zawartości witamin (B3, B5, B6, B7, E) OSHEE nie tylko skutecznie gasi pragnienie dbając o optymalne nawodnienie organizmu ale jest również źródłem cennych wartości odżywczych oraz energii.
Celem działań promocyjnych jest poinformowanie konsumentów o nowej serii Tajemnice Mistrzów Sportu by OSHEE oraz budowanie sportowej kompetencji marki poprzez wykorzystanie wizerunku znanych sportowców. Za działania PR odpowiada agencja Partner of Promotion. Przygotowaniem kreacji (layoutów prasowych i outdoorowych) zajęła się agencja NeumannBrown. Za zakup mediów odpowiada bezpośrednio OSHEE Polska.
OSHEE jest dynamicznie rozwijającą się marką, która w ciągu zaledwie dwóch lat osiągnęła pozycję wicelidera na polskim rynku napojów izotonicznych, przy ciągłym wzroście sprzedaży. OSHEE jest numerem jeden w zakresie sprzedaży napojów izotonicznych w hipermarketach, wyprzedzając tym samym swoich głównych konkurentów.