- Wieloletnie wsparcie, które otrzymujemy od polskiego oddziału Sodexo Benefits and Rewards Services, zostało w tym roku dodatkowo wzmocnione poprzez to nowatorskie rozwiązanie. Dzięki Karcie Podarunkowej Sodexo Stop Hunger, dzieci z naszych środowiskowych ognisk wychowawczych będą otrzymywały pomoc także od firm wybierających tę Kartę na święta oraz od korzystających z niej pracowników – podkreśla Wiesław Kołak, Prezes Towarzystwa Przyjaciół Dzieci.
Za każdą transakcję zrealizowaną limitowaną, świąteczną edycją przedpłaconej Karty Podarunkowej u Partnerów akcji, Sodexo przekaże 1 złoty na konto Towarzystwa Przyjaciół Dzieci. Zatem w tym przypadku prospołeczne działanie nie kosztuje nic dodatkowo ani firmy, która zdecyduje się na Karty, ani pracowników, którzy z nich korzystają. Zebrane fundusze zostaną przeznaczone na zakup posiłków dla podopiecznych Towarzystwa Przyjaciół Dzieci w całej Polsce. Partnerami akcji zostały marki: empik, KFC, Media Markt, Pizza Hut Saturn i Statoil.
Boże Narodzenie to idealny moment, aby do działań wspierających dzieci zaprosić także firmy i ich pracowników.
- Z badań wynika, że blisko 64% pracodawców decyduje się na wręczenie pracownikom prezentu właśnie z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Tworząc tę wyjątkową Kartę chcieliśmy podkreślić fakt, że żeby pomagać wystarczy mądrze wybierać – czyli w tym przypadku Klient skorzysta z rozwiązania, które nic go dodatkowo nie kosztuje, a wspiera społeczne cele i może wywołać uśmiech na dziecięcej buzi. Jesteśmy dumni, że jako pierwsi w branży proponujemy naszym Klientom aktywny udział w charytatywnym projekcie – mówi Arkadiusz Rochala, Dyrektor Marketingu i Rozwoju w Sodexo Benefits and Rewards Services.
Na wybór Karty Podarunkowej Stop Hunger zdecydowało się już kilka działających na polskim rynku firm. Najważniejszy wyróżnik tego rozwiązania, to ich zdaniem podwójna rola, jaką spełnia Karta: nie tylko świątecznej motywacji dla pracowników, ale także wsparcie dodatkowego, szczytnego celu, który często idealnie wpisuje się w politykę firmy.
– Wizja CSR Grupy Raben mówi o tym, że chcemy wyznaczać zrównoważone trendy w naszej branży. Przystępujemy do akcji, ponieważ poprzez swoją innowacyjność realizuje naszą wizję społecznej odpowiedzialności biznesu oraz jest doskonałym przykładem prowadzenia biznesu pojmowanego w kategorii „wygrana-wygrana” – komentuje Marta Szymborska, Lider CSR Grupy Raben.
Więcej szczegółów dotyczących Karty Podarunkowej Stop Hunger jest dostępnych na stronie www.DlaBiznesu.sodexo.pl.
Sodexo Benefits and Rewards Services zachęca też swoich Klientów, aby dodatkowo, niezależnie od akcji Stop Hunger prowadzonej m.in. za pośrednictwem Karty Podarunkowej, pomagali Towarzystwu Przyjaciół Dzieci.