Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-10-15

A A A POLEĆ DRUKUJ

#KochajJedzenie! – 16 października startuje jubileuszowy Restaurant Week

16 października rozpocznie się największy w Polsce festiwal kulinarny Restaurant Week. Bierze w nim udział rekordowa liczba restauracji, bo niemalże 400 z 15 polskich regionów. Na Gości czeka trzydaniowe menu – przystawka, danie główne, deser – i koktajl od sponsorów wydarzenia, wszystko w festiwalowej cenie 49 zł za osobę. Jesienna edycja Festiwalu potrwa do 31 października. Rezerwacji można dokonywać za pośrednictwem strony www.restaurantweek.pl.

 

5 lat Restaurant Week – czas podsumowań

 

W tym roku Restaurant Week świętuje swoje pięciolecie. Pierwsza, warszawska edycja odbyła się w 2014 roku. Od tego czasu Festiwal stał się największym i najpopularniejszym wydarzeniem kulinarnym w Polsce, a także jednym z dwóch największych na świecie. Restaurant Week zgromadził dotąd 700 000 Gości, zaserwowano blisko 2 000 000 dań!

 

Na Gości czeka popisowe menu niemalże czterystu restauracji, oferujących ulubione przez Polaków smaki – włoskie, azjatyckie, meksykańskie, greckie czy rodzime polskie, w tym specjały regionalne. Trzydaniowe doświadczenie może być w wersji mięsnej, bezmięsnej, wegetariańskiej czy wegańskiej, do menu zostanie podany festiwalowy koktajl aperitivo Martini Fiero & Tonic, który pobudzi apetyt oraz zmysły stając się idealnym dopełnieniem dla serwowanych dań.

 

 

Jak przy każdej edycji, również i tym razem, festiwalowi Goście mają szansę wygrać atrakcyjne nagrody, ufundowane przez Partnerów wydarzenia: dzięki marce Grundig kolację w Osteria Francescana 3***, której właścicielem i szefem kuchni jest Massimo Bottura, jedna z najsłynniejszych postaci światowej gastronomii oraz pobyt w jego willi Casa Maria Luigia,

dzięki PLL LOT Goście wybiorą się w podróż do Delhi, a Restaurant Week zaprosi ich na kolację w stolicy Indii.

 

#KochajJedzenie

 

Jesiennej edycji Restaurant Week będzie towarzyszyć ogólnopolska kampania społeczna #KochajJedzenie. Jest to kontynuacja i zarazem kolejna odsłona zapoczątkowanej wiosną kampanii #SzanujJedzenie, która odbiła się szerokim echem i dotarła do milionów odbiorców. Akcja promuje dojrzałą miłość do jedzenia, opartą nie tylko na przyjemności, ale też na szacunku i codziennej dbałości o wpływ zwyczajów żywieniowych na środowisko. Dzięki inteligentnemu systemowi wcześniejszych rezerwacji i wyboru menu, podczas Restaurant Week nie marnujemy żywności.

 

Miejsca można już rezerwować za pośrednictwem strony www.restaurantweek.pl. Tej jesieni organizatorzy spodziewają się 100 000 Gości, dla przypomnienia ostatnia, wiosenna edycja – jak dotąd rekordowa – zakończyła się z wynikiem 93 tysięcy uczestników.

 

Razem przy stole

 

Zwyczaj celebracji wspólnych chwil przy dobrym jedzeniu i koktajlach to idealna okazja do wspólnego próbowania różnych połączeń kulinarnych. Podczas zbliżającej się edycji Restaurant Week, do każdego serwowanego posiłku goście otrzymają koktajl Martini Fiero & Tonic, na bazie najnowszego wermutu Martini Fiero. Nowy smak, którego wyróżnikiem jest dodatek czerwonej pomarańczy, został stworzony z myślą o aperitivo, czyli o spędzaniu czasu razem przy przekąskach i rozmowach. Koktajl Martini Fiero & Tonic to połączenie nut pomarańczy i mandarynki z delikatną goryczą piołunu oraz z bąbelkami toniku. Orzeźwiająca kompozycja smaków będzie idealnie komponować się z daniami serwowanymi podczas Restaurant Week, zaostrzający apetyt festiwalowiczów!

 

 

***

 

Sponsor wydarzenia: Martini

Woda Festiwalowa: Kropla Delice

Partner Kulinarny: Grundig

Partner Koktajlowy: Kinley

Partner logistyczny: DPD

Partner lotniczy: LOT

 

***

 

 

Więcej informacji udzieli:

Paulina Dufek

PR Manager Festiwalu Restaurant Week

paulina@restaurantweek.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS