Internetowe biuro podróży FLY.PL, sprzedające oferty kilkudziesięciu biur podróży, w związku z ogłoszeniem upadłości przez organizatora Alfa Star postanowiło uruchomić specjalne procedury, które pozwolą Klientom FLY.PL wyjechać na urlop.
Podjęliśmy decyzję, aby naszym Klientom, których wakacje z Alfa Star nie doszły do skutku, pokryć różnicę między środkami wpłaconymi, a kwotą, która zostanie wypłacona przez ubezpieczyciela. - mówi Prezes spółki, Grzegorz Bosowski.
Dodatkowo poszkodowani Klienci otrzymają dedykowanego doradcę, który udzieli wszystkich niezbędnych informacji oraz pomoże wypełnić i skompletować niezbędne dokumenty, potrzebne do uzyskania zwrotu środków z gwarancji ubezpieczeniowej biura podróży Alfa Star za pośrednictwem Mazowieckiego Urzędu Marszałkowskiego.
Grzegorz Bosowski podkreśla, że poczucie bezpieczeństwa Klientów przy kupowaniu wakacji we FLY.PL jest sprawą priorytetową:
„Dokładamy wszelkich starań, aby Klienci FLY.PL w jak najmniejszym stopniu odczuli skutki upadłości touroperatora. Z własnych środków pokryjemy różnice między kwotą wpłaconą do Alfa Star, a wypłaconą przez ubezpieczyciela. Środki zostaną zwrócone Klientom w postaci bonu wakacyjnego FLY.PL. Poszkodowani Klienci mogą również bezpłatnie korzystać z porad udzielonych przez naszych prawników. Mamy nadzieję, że współpraca z naszymi ekspertami pozwoli dopełnić wszelkich formalności, a nasi Turyści, dzięki pewności odzyskania środków pojadą na bezpieczne wakacje.”
Na stronie FLY.PL Klienci mogą pobrać formularz zgłoszenia roszczenia oraz kontaktować się z doradcami nie tylko telefonicznie, ale również pod specjalnym adresem mailowym alfastar@fly.pl.