Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-01-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Konkurs Citroen Creative Awards 2012!

150x110

 

ZAPROJEKTUJ APLIKACJĘ NA SMARTFONA, KTÓRA UŁATWI ŻYCIE KIEROWCOM LUB PASAŻEROM NAGRODA: 10 000 € I REALIZACJA TWOJEGO PROJEKTU!

 

1. WPROWADZENIE

 

Ruszamy z trzecią edycją CITROËN CREATIVE AWARDS! - globalnego konkursu kreatywnego,
w którym uczestnicy z 87 krajów walczą o realizację projektu w duchu Créative Technologie
– idei, która od ponad 90 lat wpisana jest w DNA marki Citroën.

 

Poprzednie edycje konkursu cieszyły się dużym zainteresowaniem, dlatego z przyjemnością zapraszamy Cię do udziału w kolejnej odsłonie i dajemy możliwość wykazania się w kolejnym, nowym wyzwaniu.

Więc uruchom wyobraźnię i weź udział we wspólnej przygodzie!

 

Zaskocz nas pomysłami na aplikacje mobilne ułatwiające jazdę samochodem. Już w lutym międzynarodowe Jury profesjonalistów zbierze się, by wyłonić trzech zwycięzców. Łączna pula nagród to 17,000 €. Żeby zwiększyć swoje szanse na nagrodę publiczności w wysokości 1,500 € podziel się swoimi pomysłami z przyjaciółmi i zachęć ich do głosowania od 13 lutego 2013.

LAUREACI Z POLSKI

 

Pod względem liczby zwycięzców Polska jest w ścisłej światowej czołówce! W pierwszej edycji konkursu nagrodę internautów zdobył Piotr Bajbak, a drugie miejsce zajął Marcin Benedek. Wyzwanie polegało na zaprojektowaniu innowacyjnego dachu i deski rozdzielczej Citroena DS3 (kliknij, by zobaczyć zwycięski projekt Marcina Benedeka) Wierzymy, że w tym roku pójdzie nam co najmniej równie dobrze!

 

2. WYZWANIE

 

Przewidywanie nowych trendów to przede wszystkim sztuka uważnego słuchania. Słuchania Ciebie! Dlatego po raz kolejny zapraszamy Cię do wniesienia wkładu w tworzenie produktów i usług przyszłości!

Smartfony i aplikacje mobilne w krótkim czasie wpłynęły na sposób w jaki żyjemy, ułatwiając nam wykonywanie codziennych czynności. Pora, by zmieniły również oblicze motoryzacji – nadszedł czas,by zredefiniować sposób, w jaki korzystamy w samochodu.

..............................................................................................................................

 

JAKĄ INNOWACYJNĄ APLIKACJĘ NA SMARTFONA WYMYŚLISZ,

BY UŁATWIĆ ŻYCIE KIEROWCOM LUB PASAŻEROM?

...............................................................................................................................

 

Wyobraź sobie, że masz w smartfonie nieograniczony dostęp do wszystkich możliwych informacji o Twoim samochodzie, zarówno technicznych (prędkość, spalanie/CO2, geolokacja, komputer pokładowy, kamera itd.) jak i ogólnych (sieć salonów sprzedaży, serwis, naprawy, diagnostyka, doradztwo, ruch samochodowy itd.). Jak wykorzystasz te dane by ułatwić sobie jazdę?

Podczas konkursu niektóre pomysły będą prezentowane online, stanowiąc bazę do komentowania i dyskusji, oraz będąc inspiracją do kolejnych pomysłów.

 

3. NAGRODY

 

1.miejsce: €10,000

2.miejsce: €4,000

3.miejsce: €1,500

Nagroda publiczności: €1,500

 

Wszyscy zwycięzcy zostaną zaproszeni do Paryża, gdzie uczestniczyć będą w ceremonii wręczenia nagród Citroën Creative Awards oraz odwiedzą prestiżowe Centrum Wirtualnych Technologii Citroëna.

 

4. ZGŁOSZENIA

 

Odwiedź fan page Citroen Polska na Facebooku - znajdziesz tam aplikację Citroen Creative Awards 2012 - wejdź w nią, kliknij "Read the brief and take part" i prześlij nam swój pomysł, uwzględniając następujące punkty:

- Nazwa aplikacji

- Diagram, ilustracja lub prezentacja wizualna z tekstem (maks. 3 pliki w formacie JPEG)

- Krótki opis Twojego pomysłu (po angielsku lub francusku)

- Opis szczegółowy (po angielsku lub francusku, maks. 1000 znaków)

 

5. DATY

 

10 | 02 | 2013

Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń

 

13 | 02 | 2013

Początek głosowania na nagrodę publiczności

 

Marzec 2013 - Ogłoszenie zwycięzców

 

6. WAŻNE INFORMACJE

- Projekt musi odzwierciedlać wartości reprezentowane przez markę. Wszelkie pomysły na aplikacje podważające dobre imię marki lub jakość pojazdów marki Citroën, zagrażające bezpieczeństwu na drodze oraz szkodzące środowisku, będą odrzucane.

- Przeniesienie praw autorskich: użytkownicy zgłaszający swoje prace do konkursu zobowiązani są do zaakceptowania zasad i warunków korzystania ze strony.

- Zwycięzcy zostaną wyłonieni na drodze głosowania międzynarodowego Jury profesjonalistów.

 

Powodzenia!

Dział Prasowy
Citroen Polska Sp. z o.o.

www.citroen.pl





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS