Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-11-08

A A A POLEĆ DRUKUJ

Konkurs "Kochasz swoje miasto?" w ING Banku Śląskim

150x110

Zgodnie z hasłem ogólnopolskiej kampanii ING Banku Śląskiego „Moje zmienia wszystko” promującej Moje ING - o rzeczach, osobach, miejscach, które mają dla nas wyjątkowe znaczenie mówimy "moje". Także miasta, z którymi jesteśmy związani są dla nas zawsze wyjątkowe. Bank zachęca do wyrażania miłości do swojego miasta w konkursie – śladem lokalnych artystów współpracujących z bankiem.

Żyjemy globalnie ale inicjatywy lokalne są dla coraz ważniejsze. Chcemy wykorzystać ten trend i zachęcić Polaków do tego, by razem z nami odmieniali miejsca, które są dla nich ważne i o których z całą pewnością mogą powiedzieć MOJE - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za marketing.

Aby wziąć udział w konkursie wystarczy stworzyć hasło, które wyrazi miłość do Twojego miasta i wpisać odpowiedź na stronie Społeczność ING. Najlepszy pomysł, wybrany przez jury, zostanie przeniesiony na mural, który ozdobi wybrane miasto. A do autora pomysłu trafi plakat z projektem ulicznego dzieła sztuki. Konkurs trwa do końca listopada.

Inspiracją dla uczestników konkursu mogą być prace przygotowane przez lokalnych artystów, którzy współpracują z ING Bankiem Śląskim. Pokazali oni miasto swoimi oczami. Powstały bardzo subiektywne prace, które można było oglądać na outdoorze w 5 polskich miastach. W Katowicach projekt przygotowało Gryfnie, w Gdańsku - Tamara Kwiatkowska, w Sopocie - Joanna Grochocka, w Gdyni - Macieja Salamon i w Białymstoku - Magda Toczydłowska-Talarczyk.

Regulamin konkursu jest dostępny na stronie.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS