Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-02-23

A A A POLEĆ DRUKUJ

Kupujesz i darujesz – nowy wymiar e-zakupów

Już teraz na zakupy w internecie każdy z nas wydaje średnio 1700 zł rocznie, a według ekspertów w najbliższych latach kwota ta będzie jeszcze wyższa. To dobra wiadomość nie tylko dla e-sklepów, bo skorzystać na tym mogą również organizacje charytatywne. Wszystko dzięki nowemu serwisowi FaniMani.pl, do którego przyłączyło się już kilkaset popularnych firm. Dzięki niemu część wartości transakcji zrealizowanych na przykład w internetowych sklepach takich marek jak Empik, Sephora, Media Markt czy Deichmann trafia do wskazanego podmiotu w formie darowizny.

FaniMani.pl to serwis, który umożliwia internautom wspieranie szczytnych celów i działań różnego rodzaju organizacji przy okazji robienia zakupów online. Nie trzeba wydawać na nie więcej pieniędzy, a za korzystanie ze strony nie są pobierane dodatkowe opłaty czy prowizje. – To sklepy i partnerzy naszego serwisu przekazują określoną część swoich zysków, zwykle kilka procent wartości transakcji – mówi Kurt Montgomery, jeden z twórców FaniMani.pl. – Wystarczy zarejestrować się na FaniMani.pl, a następnie zaczynać zakupy online od wejścia na nasz serwis. Po wybraniu e-sklepu zostajemy automatycznie przekierowani na jego stronę internetową i kontynuujemy zakupy tak, jak zwykle. Pomaganie nie wymaga żadnego dodatkowego wysiłku czy nakładów finansowych. System automatycznie rejestruje taką transakcję, a po jej zakończeniu odpowiednia część jej wartości zostaje przekazana na wskazany przez internautę cel – dodaje.

Serwis umożliwia nie tylko wspieranie – jest też otwarty na tych, którzy zbierają pieniądze na swoje działania. Na FaniMani.pl może zarejestrować się organizacja, fundacja, stowarzyszenie czy szkoła, a nawet klasa, koło zainteresowań, klub sportowy i wiele innych. Do tej pory zrobiło to już ponad 300 takich podmiotów. – Tego typu przedsięwzięcia za granicą są bardzo popularne, ale w Polsce taki serwis to nowość, dlatego tworząc go bardzo zależało nam na tym, aby oprzeć go na jasnych i prostych dla użytkowników zasadach. Poprzez FaniMani.pl dajemy wszystkim inicjatywom społecznym doskonałe narzędzie do zbierania funduszy na realizację swoich działań statutowych. To tylko od nich zależy, jak dużo osób zainteresują tym, co robią i w konsekwencji – ile osób zdecyduje się ich wesprzeć robiąc swoje zakupy – tłumaczy Kurt Montgomery. Zarówno kupujący, jak i organizacje zbierające w ten sposób pieniądze mogą korzystać z FaniMani.pl wielokrotnie i bez ograniczeń.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS