Kolejny raz Mercedes – Benz powierzył organizację wiosennych spotkań z kluczowymi klientami agencji Live Marketing Concept (ICP Group). Eventy odbywają się w 11 miastach, w miesiącach maj – czerwiec i są dedykowane serwisowi pojazdów dostawczych Mercedes–Benz Vans Service Center.
Wydarzenia będą miały charakter pikników naukowych. Zaproponowane atrakcje to m.in. doświadczenia chemiczne i fizyczne, pokazy robotyki jak również coraz bardziej popularna kuchnia molekularna.
Głównym celem spotkań będzie możliwość poznania serwisu Mercedes-Benz w formie niecodziennych pokazów „pit stop” oraz dzięki uczestnictwu w specjalnie przygotowanych z tej okazji quizach i prezentacjach merytorycznych związanych z marką i usługami serwisu Mercedes–Benz.
Spotkania, poza dobrą zabawą, podkreślą kompleksowość, jakość i innowacyjność samej marki jak również usług świadczonych przez Autoryzowany Serwis Mercedes–Benz.
Projekt wymaga od Live Marketing Concept koordynacji logistyki, gdyż eventy realizowane są w terminach weekendowych równocześnie w różnych regionach kraju. Doświadczenie i zaplecze, którym dysponuje Agencja pozwalają realizować i obsługiwać zarówno kompleksowe jednorazowe wydarzenia, jak koordynować cykle wielu wydarzeń rozłożonych w czasie typu Road Show.