Już 18. września na antenie TVN kolejny odcinek nowego serialu „Na noże”. To historia o kulisach pracy dwóch rywalizujących ze sobą szefów kuchni. Sieć hurtowni MAKRO pojawia się w produkcji jako dostawca dla gastronomii, który zaopatruje restaurację głównego bohatera w najbardziej wyszukane surowce i produkty, trafiające w gusta najbardziej wybrednych smakoszy.
Głównym bohaterem serialu jest 33-letni Jacek Majchrzak (w tej roli Wojciech Zieliński), niezwykle utalentowany kucharz, który z dnia na dzień postanawia zmienić swoje życie i otworzyć własną restaurację. Tym samym rozpoczyna zaciętą rywalizację z innym znanym szefem kuchni – Darkiem alias Dario Boretti (Piotr Stramowski).
W serialu „Na noże” widzowie zobaczą m.in. nowoczesne stoiska hali MAKRO ze świeżymi rybami, owocami morza i warzywami. Pierwszy odcinek z plasowaniem marki MAKRO emitowany został 11. września. Serial ,,Na noże” można zaś oglądać w każdą niedzielę o godz. 21:30 w telewizji TVN.
Poprzez takie działania jak sponsorowanie wszystkich kolejnych edycji programu „Master Chef” oraz udział w serialu „Na noże” MAKRO konsekwentnie wzmacnia swój wizerunek najlepszej hurtowni dla gastronomii, jednoczesne zwiększając świadomość marki i odświeżając ją.
dostarczył infoWire.pl