Render Cube, studio deweloperskie odpowiedzialne za hit Medieval Dynasty i Toplitz Productions wydadzą grę na konsole starszej generacji PlayStation 4 oraz Xbox One. Dotychczas tytuł był dostępny na nowych konsolach i w wersji PC. Produkcja sprzedała się już łącznie w ponad 1,2 mln kopiach brutto. Spółka rozpoczęła także proces ubiegania się o zmianę rynku notowań. Render Cube pracuje również nad kooperacyjnym trybem multiplayer Medieval Dynasty.
– Cieszymy się, że wersja na konsole starej generacji pojawi się na rynku. Już kilka miesięcy temu zapowiadaliśmy, że sprawdzimy, czy można wprowadzić naszą grę na starsze konsole. Udało się! Stale rozwijamy Medieval Dynasty, chcemy by gracze mogli cieszyć się tym tytułem niezależnie od posiadanych wersji konsol – mówi Damian Szymański, prezes Render Cube. – Wierzę, że gracze będą zachwyceni tytułem, zadbaliśmy o dobrą jakość i zachowanie detali, które są dostępne w nowszych wersjach konsol – dodaje Damian Szymański.
Specjalnie przystosowana wersja Medieval Dynasty wykorzystuje sprzęt starszych konsol w pełni, dzięki czemu gracze będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych wcześniej aktualizacji i zawartości.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zespołowi z Render Cube udało się zaoferować wszystkie uwielbiane systemy rozgrywki i tętniący życiem otwarty świat na systemach ostatniej generacji – mówi Stephan Berger, Business Development Toplitz Productions.
Obecnie Render Cube pracuje nad kooperacyjnym trybem multiplayer. Spółka opublikowała także nową aktualizację do gry, w ramach której dodano m.in. tryb fotograficzny.
W ubiegłym tygodniu łódzkie studio zaprezentowało wyniki finansowe za IV kwartał 2022 r. W omawianym okresie spółka osiągnęła 6,9 mln zł przychodów ze sprzedaży, co stanowiło wzrost o 37,5 proc. rdr. EBITDA oraz zysk netto wyniosły odpowiednio 5,7 mln zł (wzrost o 35,3 proc. rdr.) i 4,4 mln zł (wzrost o 66 proc. rdr). Na koniec 2022 roku spółka posiadała ponad 17 mln zł środków pieniężnych.
Sprzedaż flagowego tytułu Render Cube – Medieval Dynasty na wszystkich platformach od daty premiery w trybie Early Access do grudnia ub. roku, wyniosła 1,2 mln sztuk brutto