Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2013-12-04

A A A POLEĆ DRUKUJ

Merlin.pl wspiera Św. Mikołaja i pomaga najzdolniejszym

150x110

Przed Świętami każdy stara się jak może, by wesprzeć innych. A jeśli uda się to zrobić jednocześnie sprawiając radość najbliższym, chęć pomagania rośnie. Właśnie na tym założeniu bazuje akcja „Jedna książka, dwa prezenty”, której organizatorem jest Merlin.pl we współpracy z wydawnictwem Egmont.

Akcja społeczna umożliwia każdemu, kto kupi specjalnie wybrane książki wydawnictwa Egmont w Merlin.pl, dołożenie się do stypendiów dla najzdolniejszych uczniów – podopiecznych Fundacji Świętego Mikołaja. Za każdą zakupioną podczas tej akcji książkę organizatorzy przeznaczą złotówkę na stypendia dla dzieci. – „Jedna książka, dwa prezenty” to przedsięwzięcie, dzięki któremu wspieramy młodych zdolnych, jednocześnie propagując czytelnictwo – mówi Anna Korzycka, Kierownik działu PR Merlin.pl. – To właśnie książka jest jednym z najczęściej wybieranych prezentów na Święta. Budzi pozytywne emocje, tym razem podwójne – u obdarowanego książką i u zdolnego ucznia, który będzie mógł dalej się rozwijać i spełniać swoje marzenia dzięki dodatkowemu wsparciu. Mamy nadzieję, że podczas przedświątecznych zakupów nasi klienci będą pamiętać także o tym, by przy okazji wybierania podarunków dla najbliższych pomóc też innym – dodaje. Fundacja Świętego Mikołaja poprzez organizowane programy i stypendia daje szansę uzdolnionym i pragnącym poszerzać swoją wiedzę dzieciom rozwinąć skrzydła. – Nasi podopieczni potrafią docenić dobrą książkę. Cieszymy się, że działa to w obie strony i firmy takie jak Merlin.pl czy wydawnictwo Egmont, a więc z książkami mocno związane, dokładają swoją cegiełkę do naszej działalności wspierającej edukację – mówi Karolina Błaszczyk z Fundacji  Świętego Mikołaja.

W akcji „Jedna książka, dwa prezenty” może wziąć udział każdy, kto kupki książki ze specjalnie na tę okazję przygotowanej zakładki w sklepie internetowym Merlin.pl. Akcja potrwa przez cały grudzień 2013, a jej wynik poznamy na początku 2014 roku.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS