Stowarzyszenie Content Marketing Polska wraz z iSlay – firmą badawczą zajmującą się analityką treści – rozpoczynają projekt, który ma na celu analizę sposobów mierzenia treści contentmarketingowych.
Badanie skierowane jest do przedstawicieli działów marketingu oraz agencji i realizowane jest metodą ankiety internetowej, dostępnej pod linkiem: https://www.surveymonkey.com/r/P5XZ8QX
Dynamiczny wzrost wydatków na content marketing i działania natywne pociąga za sobą potrzebę badania efektywności tych inwestycji. Wraz ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska chcemy zbadać poziom wiedzy polskich ekspertów
marketingu na temat dostępnych sposobów badania contentu. Pytamy między innymi o to, jak marketerzy badają zaangażowanie użytkownika na stronie – mówi Tomasz Wileński, CEO w iSlay.
Przeprowadzone badanie w postaci ankiety internetowej pozwoli zidentyfikować problemy związane z mierzeniem treści publikowanych w internecie oraz zebrać realne dane na temat sposobów pozyskiwania informacji o skuteczności realizowanych działań contentmarketingowych.
Firmy oraz agencje, które chcą wziąć udział w badaniu, zapraszamy do wypełnienia ankiety dostępnej pod poniższym adresem:
https://www.surveymonkey.com/r/6YHGPZZ
Badanie prowadzone jest przez Stowarzyszenie Content Marketing Polska, przy honorowym patronacie IAB Polska, a za jego realizację odpowiada iSlay.