Milisystem S.A., podmiot z branży obronności i strzelectwa, podpisał umowę dystrybucyjną z Sunway Network Company, firmą z branży IT specjalizującej się w VR, AR oraz produkcji replik broni. Spółka ma swoją siedzibę w Hong Kongu, a jej zespół stanowią polscy inżynierowie na czele z Arnoldem Adamczykiem i Tomaszem Hofmanem. Milisystem stał się wyłącznym dystrybutorem replik broni produkowanych przez Sunway Network Company na terenie całej Europy.
- Bardzo się cieszymy z podpisania nowej umowy. Dzięki niej staliśmy się wyłącznym dystrybutorem replik broni produkowanych przez Sunway Network Company na terenie całej Europy. Nasz nowy partner biznesowy jest w trakcie opracowywania elektrycznej repliki broni symulującej odrzut, którą planujemy wykorzystać w ramach naszego autorskiego trenażera strzeleckiego „Wisła”. Wierzymy, że współpraca przyniesie nam wiele korzyści i w dłuższej perspektywie okaże się być strzałem w dziesiątkę – komentuje Jan Kempara, prezes zarządu Milisystem SA.
Milisystem jeszcze w I połowie 2023 r. będzie chciał wprowadzić do swojej oferty repliki broni, nad którymi obecnie pracuje Sunway Network Company tj. repliki broni o napędzie elektrycznym z odrzutem. Oprócz tego spółka planuje również wprowadzenie repliki karabinka będącego na wyposażeniu Wojska Polskiego, także o napędzie elektrycznym z odrzutem. Są to jak do tej pory rozwiązania niespotykane na rynku.
Milisystem w ostatnio raportowanych wynikach za IV kwartał 2022 r. po raz pierwszy odnotował zysk ze sprzedaży trenażera strzeleckiego. W minionym roku dostarczyli swój produkt m.in. do Wojskowej Akademii Technicznej (WAT) w Warszawie. Spółka chce w nadchodzących kwartałach zwiększyć sprzedaż poprzez realizację podpisanych umów oraz rozwój oprogramowania na wszystkich wersjach trenażera, jak i udział w kolejnych konkursach "Strzelnica w powiecie".
***
O spółce:
Milisystem S.A. (wcześniej Intelligent Gaming Solutions S.A.) model biznesowy opiera się na dostarczeniu zaawansowanego trenażera strzeleckiego Wisła, który skierowany jest zarówno do sektora militarnego, jak i cywilnego. Celem spółki jest sprzedaż produktu do wybranym grupom docelowym oraz popularyzacja nauki strzelectwa zarówno w kraju, jak i zagranicą.