PGE Obrót, wychodząc naprzeciw potrzebom swoich klientów, uruchamia mobilny punkt obsługi. Tak samo jak w biurach stacjonarnych, będzie można w nim zrealizować wszelkie sprawy związane z kwestiami zakupu energii elektrycznej i gazu.
Mobilne Biuro Obsługi Klienta to specjalny pojazd, który został przystosowany do prowadzenia działalności usługowej. Będzie odwiedzał klientów w różnych miejscowościach na terenie działania PGE Obrót.
- Jesteśmy blisko naszych klientów, ponieważ to oni stanowią centrum naszej działalności i to dla nich ciągle się zmieniamy. Obok wielu naszych propozycji zarówno bezpośredniego, jak i zdalnego kontaktu, oferujemy nowe, niecodzienne rozwiązanie, które jest odpowiedzią na potrzeby klientów preferujących tradycyjny kontakt z pracownikami PGE Obrót. Mobilne Biuro Obsługi Klienta za kilka tygodni rozpocznie swoją trasę, pojawiając się w miejscowościach, w których nie ma takich placówek oraz wszędzie tam, gdzie oczekują tego nasi klienci – mówi Robert Choma, prezes zarządu PGE Obrót.
W mobilnym biurze klienci będą mogli spotkać się z doradcami klienta, którzy pomogą w realizacji procesów sprzedażowych i wszelkich innych kwestii związanych z energią elektryczną lub gazem.
Mobilne biuro wyruszy w trasę po Polsce w listopadzie, pojawiając się najpierw na Podkarpaciu. Będzie również towarzyszyło marketingowym akcjom plenerowym, prowadzonym na terenie działania PGE Obrót. Szczegółowy harmonogram będzie dostępny na stronie www.zapewniamyenergie.pl .
PGE Obrót
press box