• Citrus Mint Fresh – z oczyszczającym ekstraktem z cytryny i orzeźwiającą miętą do włosów normalych, przetłuszczających się,
• Fruity Passion – z ekstraktem z odżywczej marakui i zmiękczającym olejkiem kokosowym do włosów normalnych, przesuszających się,
• Grapefruit Tonic – z przywracającym włosom siłę i blask ekstraktem z różowego grapefruita o właściwościach antyoksydacyjnych, do włosów normalnych, pozbawionych blasku.
Kampania adresowana jest do ludzi pragnących nowych doznań niezależnie od wieku, lubiących aktywne formy spędzania wolnego czasu, zabawę w dobrym towarzystwie oraz posiadających sprecyzowane pasje, których nie boją się realizować. Zaprojektowane przez Publicis kreacje będą emitowane w stacjach takich, jak: TVP, TVN, Polsat, AT Media, Discovery oraz w kinach Cinema City i Multikino. W przypadku prasy reklamy zobaczymy na łamach gazet: Bravo, Viva!, Party, Tele Tydzień, Auto Świat, Show, Joy, Cosmopolitan, Claudia, Focus, Tesco, Avanti.
***
Publicis Sp. z o.o. to jedna z największych i najbardziej utytułowanych agencji reklamowych w Polsce. W 2011 roku zdobyła Grand Prix Effie 2011 i Brąz na największym międzynarodowym festiwalu kreatywnym Cannes Lions a Media i Marketing Polska uznał ją za Agencją Dobrego Formatu roku 2011. Publicis należy do największej w Europie i czwartej na świecie grupy komunikacji marketingowej Publicis Groupe zatrudniającej 43 000 osób w 104 krajach. Agencja Publicis obsługuje w Polsce m.in. takich klientów, jak: L’Oréal Polska, Telekomunikacja Polska S.A./Orange, Procter & Gamble, Sanofi, Nestle, BNP Paribas, Spółdzielnia Mleczarska „MLEKPOL” oraz Renault.