Jak nowocześni rodzice spędzają czas wolny ze swoimi dziećmi? Wspólna zabawa, wyjazdy, nauka… W dzisiejszych czasach możliwości jest mnóstwo. W odpowiedzi na zapotrzebowanie współczesnych rodzin, z okazji Dnia Dziecka, serwis Groupon uruchomił dedykowaną zakładkę ofert, gdzie każdy znajdzie coś dla siebie i najbliższych. To nie wszystko. Decydując się na zakup oferty przyłączasz się do akcji, która pomoże wolontariuszom Fundacji „Dr Clown” odwiedzić jak najwięcej dzieci w szpitalach w całej Polsce. Z każdej oferty „Moc rodzinnej zabawy” część zysku zostanie przekazana Fundacji na prowadzenie programu terapii śmiechem i zabawą.
Nie od dziś wiadomo, że wspólny czas w gronie rodziny, wyjazdy oraz spędzanie razem popołudnia i weekendu są fundamentem wzajemnych więzi rodzinnych. Przywołując na myśl najpiękniejsze chwile naszego dzieciństwa, to właśnie takie momenty najczęściej pojawiając się w naszych wspomnieniach. Gra w klasy, zabawa w berka i chowanego, długie piesze wycieczki, letnie kąpiele w jeziorze, czy wspólne pieczenie ciasta z pierwszymi w sezonie truskawkami, to tylko drobna namiastka naszych wspomnień. Nie sposób wymienić wszystkich możliwych form spędzania wolnego czasu, które umilały nam popołudnia z czasów młodości. W dzisiejszych czasach możliwości spędzania czasu z pociechami są jeszcze większe. Nie tylko w czasie urlopu, wakacji lub ferii, ale również podczas weekendu można wyjechać i w atrakcyjny dla całej rodziny sposób, oderwać się od codzienności. Czas spędzony w kreatywny i ciekawy sposób spędzić można także bez dodatkowego dnia wolnego czy weekendowego wyjazdu, a nawet najbardziej zabiegany rodzic, jeśli tylko będzie chciał, znajdzie w miejskiej dżungli ciekawą atrakcję dla siebie i malucha.
Groupon zawsze stawiał na różnorodność ofert dostępnych na swoich stronach. Szeroka gama propozycji skierowana jest także do rodzin z dziećmi. Pozwalają one rodzicom nie tylko na rozrywkę, ale także na zainwestowanie w rozwój swoich pociech. Dostępne są nie tylko różnego rodzaju kursy i szkolenia, ale także wszelakiego rodzaju formy wspólnego spędzania wolnego czasu poza domem w kreatywny sposób. Dzięki ofertom Groupona rodzice mają szeroki wachlarz możliwości wyboru najciekawszej dla siebie oferty. Wypady do kina, parki rozrywki, wyjazdy za miasto lub za granicę, skanseny czy parki jurajskie to tylko mała część szerokiej gamy propozycji.
Co cieszy się dziś największym powodzeniem? Na jakie zajęcia i formy spędzania wspólnego czasu z pociechami decydują się współcześni rodzice? Groupon ujawnia wyniki badań decyzji zakupowych współczesnych Polskich rodzin[1].
Kultura:
Niezmiernie największym powodzeniem cieszą się wspólne wypady do kina. Wspólne oglądanie filmów na wielkim ekranie szybko doganiają wypady do muzeów i teatrów.
Rozrywka:
Dominują parki rozrywki, gry i zabawy np. kręgle, gokarty, zorganizowane plenerowe imprezy dla dzieci.
Nauka:
Tu bezsprzecznie dominują kursy językowe, Rodzice najczęściej wysyłają swoje dzieci na język angielski, ale znalazło się również miejsce na niemiecki, hiszpański, a także japoński. Do tego dochodzą zabawki, które rozwijają kreatywność dziecka, spostrzegawczość, a także muzykalność.
Sporty:
Wśród sportów dominują zajęcia związane z wodą. Na drugim miejscu wpasowują się zajęcia z wspinaczki. W porównaniu do 2014 roku, już można powiedzieć, że zakup ofert związanych z aktywnością fizyczną wzrósł o 103%.
Opieka zdrowotna:
Jednak rodzice nie tylko wybierają oferty kulturalne, sportowe czy związane z nauką. Również dbają o zdrowie swoich dzieci.
Wyjazdy:
Oczywiście najgorętszym okresem do spędzania wolnego czasu z dziećmi poza domem są miesiące ciepłe, wakacyjne (maj – wrzesień). To wtedy sprzedaje się najwięcej ofert tego typu. Spośród nich 99% dotyczy zakwaterowania w np. hotelach.
Wspólne spędzanie czasu z rodziną jest niezbędny do prawidłowego rozwoju dzieci. Kształtuje ich charakter, inteligencję, emocje. Jest niezbędną podstawą do przyszłego funkcjonowania w społeczeństwie. Pamiętajmy o naszych pociechach i poświęcajmy im jak najwięcej swojego wolnego czasu.
Wszystkie oferty znajdziemy w serwisie Groupon.pl: http://www.groupon.pl/occasion/moc-rodzinnej-zabawy
[1] Badanie przeprowadzone na podstawie decyzji zakupowych klientów Groupon
dostarczył infoWire.pl