Koniec lata i zbliżająca się jesień to dobry moment, aby uzupełnić szafę o odzież i dodatki zgodne z najnowszymi trendami. Z myślą o tych, którzy lubią być z modą na czasie, Klub Rabatowy Credit Agricole przygotował kolejną promocję.
Do końca września będą oni mogli wybrać się do sklepów Top Secret, w których płacąc kartami banku za ubrania i akcesoria z kolekcji jesień/zima uzyskają aż 20 procentowy rabat, także dokonując zakupów on-line. Z kolei w sklepach marki Taranko i Ravel wyniesie on 5 procent.
Zwolenników zakupów w sieci z pewnością zainteresuje oferta sklepu internetowego Answer.com, proponującego klientom banku zniżkę w wysokości 10 procent.
Natomiast tym, którzy poszukują modnych zegarków, przypadnie do gustu 10 procentowy rabat, jaki otrzymają w sklepach Time Trend.
Klubem Rabatowym objęte są wszystkie karty płatnicze wydawane przez Credit Agricole Bank Polska oraz karta partnerska RTV EURO AGD. Liczba punktów handlowo – usługowych, w których klienci banku mogą dokonać zakupu ze zniżką sięga 10 000, co sprawia, że jest on największym programem tego typu w kraju.
Bank uruchomił ostatnio nową stronę Klubu Rabatowego - www.klubrabatowy.pl. Zaproponowane funkcjonalności pozwalają odwiedzającym stronę w łatwy i szybki sposób zaplanować zakupy i obliczyć, ile zaoszczędzą płacąc kartami Credit Agricole. Jednym z podstawowych atutów jest także wprowadzenie przez bank geolokalizacja, dzięki której klienci banku mogą szybko namierzyć określone sklepy czy punkty usługowe, oferujące im rabaty.
Dodatkowych informacji udziela:
Olga Wieszczek, starszy specjalista ds. Public Relations, owieszczek@credit-agricole.pl, 71 377 85 14
***
Od 2001 roku Credit Agricole Bank Polska jest częścią Grupy Crédit Agricole - lidera rynku kompleksowej bankowości detalicznej i jednego z największych banków w Europie. Prowadząc działalność w 60 krajach, Grupa Crédit Agricole Group jest wiodącym partnerem wspierającym klientów w realizacji ich działań, oferując pełen zakres usług bankowości detalicznej i powiązanych usług specjalistycznych: usługi bankowości codziennej, produkty oszczędnościowe, kredyty i pożyczki hipoteczne i konsumenckie, ubezpieczenia, usługi bankowości prywatnej, zarządzanie aktywami, leasing, faktoring, a także usługi bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Czerpiąc ze swoich spółdzielczych korzeni, Grupa Crédit Agricole opiera swój rozwój o zrównoważony wzrost, służąc realnej gospodarce i mając na uwadze interesy swoich 49 milionów klientów, 1,2 miliona akcjonariuszy, 7,4 miliona udziałowców organizacji spółdzielczych i 150.000 pracowników. Do Grupy Crédit Agricole w Polsce należą: Credit Agricole Bank Polska, Europejski Fundusz Leasingowy wraz ze spółkami zależnymi oraz Crédit Agricole Ubezpieczenia na Życie.
www.credit-agricole.com