Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2011-06-03

A A A POLEĆ DRUKUJ

Najbardziej kobiece Mokate Cappuccino

150x110
Mokate stworzyło nowe cappuccino - Mokate Cappuccino One Cup - kobiece, wyjątkowe, modne, nowoczesne. Zgodnie z oczekiwaniami rynku posiada dodatkowe funkcje.

Mokate Cappuccino One Cup przyciąga uwagę na półce – nowe opakowanie wyróżnia kolorystyka, grafika i sposób przekazywania informacji. Doskonale identyfikuje produkt. Pięć intensywnych kolorów saszetek pozwala rozróżnić pięć rodzajów nowego cappuccino. Jego specyficzne funkcje określają kobiece imiona, stylizowane sylwetki kobiet – wzmacniają przekaz.Fitiana, Inergina, Vitiene, Balancita, Bellita – idealne dziewczyny Mokate Cappuccino One Cup. Stworzone do naśladowania. Cappuccino One Cup Fitiana zawiera błonnik, Inergina – guaranę, Vitiene – zestaw witamin, Balancita – magnez i witaminę B6, Bellita – wyciąg z jagód Acai  oraz witaminę E.

Cappuccino One Cup jest specjalnie „skrojone” dla młodych, energicznych kobiet, które chętnie spędzają czas z przyjaciółmi, chodzą do kina, restauracji, centrów handlowo-rozrywkowych. Aktywnie spędzają czas, dbają o siebie i uprawiają sport.

Promocję nowego produktu wspierać będą działania reklamowe w mediach i internecie (www.cappuccinoonecup.com oraz www.facebook.com/CappuccinoOneCup). W punkach sprzedaży pojawią się oryginalne materiały POS. Przygotowano także wiele atrakcyjnych i modnych gadżetów specjalnie wyselekcjonowanych pod kątem klientek.

Mokate jest ekspertem w sprawach cappuccino. W 1992 roku jako pierwsze wprowadziło na polski rynek ten egzotyczny wówczas produkt. Nieustannie przez 19 lat jest liderem rynku, obecnie ma prawie 80 proc. udziałów w sprzedaży ogółem tego napoju kawowego w Polsce.





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS