Grupa AccorHotels otwiera swój pierwszy hotel w Gruzji
Hotel oferuje swoim gościom 108 komfortowych pokoi, a także inne udogodnienia, jak sauna czy siłownia. Nowoczesna sala konferencyjna to doskonałe miejsce na organizację spotkań biznesowych i prywatnych z udziałem do 50 osób. Smakosze mogą delektować się szeroką gamą potraw kuchni lokalnej i międzynarodowej serwowanych w znajdującej się tam restauracji Old Town. Koneserów koktajli i win z pewnością zainteresuje stały element oferty marki Mercure – bogata karta specjalnie wyselekcjonowanych trunków Flavours from the cellar, zawierająca produkty dostarczane przez lokalnych producentów. Idealnym miejscem do skosztowania tych specjałów jest usytuowany na dachu bar SKY7, z którego można podziwiać zapierający dech w piersiach widok na Tbilisi i świątynię Metekhi.
W maju 2015 wystartowała kampania telewizyjna sieci luksusowych hoteli Pullman należących do grupy AccorHotels. Reklama powstała w Szanghaju, kosmopolitycznym centrum świata biznesu i handlu. Miasto uosabia ducha nowoczesności i witalności, od lat jest inspiracją dla artystów, projektantów mody i ludzi biznesu. To cechy, które idealnie odzwierciedlają styl marki Pullman – jej elegancję i nowoczesność. W 60 sekundowym spocie uchwycone zostało najnowsze motto sieci „Nasz świat jest twoim placem zabaw” (Our world is your playground). Główny bohater to współczesny nomada, stale podróżujący, przemieszczający się w celach zawodowych i prywatnych, dążący do utrzymania równowagi pomiędzy pracą a życiem osobistym. Przemyka przez dni, przekracza granice i strefy czasowe, pozostając wolnym i niezależnym, a jednocześnie będąc w kontakcie z innymi.
Reklamę znajdziemy pod linkiem: http://www.pullmanhotels.com/gb/discovering-pullman-hotel/pullman-commercial-2015/index.shtml
Nowe oferty muzyczne w hotelach ibis i Novotel
Deezer to serwis muzyczny oferujący swoim użytkownikom legalny dostęp do ponad 35 mln utworów na zasadzie odtwarzania strumieniowego, za pomocą oprogramowania instalowanego na telefonach, komputerach i urządzeniach mobilnych.
Program MBA grupy AccorHotels wyróżniony nagrodą Capital Humain
IHMP to nie tylko program szkoleniowy, ale również narzędzie do wyszukiwania i monitorowania najlepszych pracowników. Od jego uruchomienia w 1997 roku, udało się przeszkolić blisko 500 zespołów z 42 krajów, z czego 60% nadal pracuje w grupie AccorHotels, a 70% prowadzi hotele. Rocznik 2015-2016, objęty patronatem Sophie Stabile – CFO AccorHotels i inicjatywy Women at AccorHotels Generation (WAAG), właśnie ukończył pierwszą sesję programu.