Netia przeprowadziła gruntowną aktualizację oprogramowania multimedialnych dekoderów, dostarczanych abonentom Telewizji Osobistej - Netia Playerów. Diametralną zmianę przeszedł m.in. interfejs użytkownika, który należy teraz do jednych w najnowocześniejszych w Polsce.
Aktualizacji podlegają Netia Playery w wersji 1.5, czyli z oznaczeniem na naklejce znamionowej: N7700 (zdjęcie w załączeniu). Nowe oprogramowanie zwiększa komfort użytkowania oraz daje więcej możliwości użytkowych. Obsługa dekoderów będzie teraz o wiele prostsza i bardziej intuicyjna. Wszystkie aplikacje, funkcje oraz nagrania z Giganagrywarki pozostaną bez zmian.
Szczegółowe informacje o aktualizacji dostępne są na stroenie: https://www.netia.pl/netiaplayer
- Od początku oferowania Telewizji Osobistej, czyli od ponad 5 lat, stawiamy na elastyczność. Użytkownik chce sam decydować o tym, co i kiedy ma oglądać, wybierając spośród bogatej oferty filmów, seriali, materiałów sportowych i bajek – powiedział Krzesimir Kotowski, Kierownik Zespołu Rozwoju Produktu TV w Netii.
- Również nowe oprogramowania przygotowaliśmy z myślą o jeszcze większej wygodzie naszych Klientów, kierując się aktualnymi trendami w projektowaniu interfejsu użytkownika – dodał Krzesimir Kotowski.
Telewizja Osobista Netii wystartowała pod koniec 2011 roku. W ciągu 5 lat liczba dostępnych kanałów wzrosła dwukrotnie i obecnie klienci Netii mogą wybierać spośród 195 programów. Blisko dziesięciokrotnie (do 95 obecnie) zwiększyła się liczba programów nadawanych w HD.
Netia stawia nie tylko na jakość oferty TV, ale również treści na żądanie i rozwiązań usprawniających obsługę. W 2012 roku Netia jako pierwsza umożliwiła sterowanie dekoderem (Netia Playerem) poprzez smartfon i tablet.
W 2015 roku Netia wprowadziła na rynek wyjątkową usługę – Giganagrywarkę, która pozwala m.in. na jednoczesne nagrywanie niemal wszystkich dostępnych w ofercie kanałów TV.
Netia jako pierwsza wprowadziła też HBO GO jako samodzielną usługę dostępną na ekranie TV. Dane z października 2016 roku pokazują, że czas spędzony na oglądaniu treści na tradycyjnych kanałach HBO i w aplikacji HBO GO na Netia Playerze praktycznie się zrównały.
Bardziej szczegółowe dane na temat ewolucji Telewizji Osobistej i popularności poszczególnych rozwiązań przedstawia poniższa animacja:
dostarczył infoWire.pl