Od wczoraj Netia należy do prestiżowego grona firm wyróżnionych certyfikatem Top Employers. Jest on przyznawany organizacjom spełniającym najwyższe standardy w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi.
Certyfikat Top Employers jest przyznawany przez Instytut CRF. W tym roku pierwsze firmy z Polski trafiły do grona 500 organizacji z całego świata, które spełniają najwyższe standardy w polityce i praktykach personalnych.
„Jesteśmy dumni z uzyskania certyfikatu, gdyż potwierdza on, iż Netia jest cenionym pracodawcą. Oczywiście, doskonale wiemy, że są jeszcze obszary w których jako firma możemy się udoskonalić” – powiedziała Agnieszka Wolańska-Konecka, Dyrektor ds. Zasobów Ludzkich i Administracji – „Sam certyfikat oznacza że Netia jest organizacją, która dobrze funkcjonuje, a stosowane praktyki zapewniają zarówno zadowolenie pracowników, jak i dobre wyniki firmy.”
Netia zatrudnia ponad 1400 osób w warszawskiej centrali oraz w biurach w całej Polsce. Firma w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi aktywnie rozwija procesy i projekty związane z zarządzaniem wynikami pracy, oceną i rozwijaniem kompetencji, kulturą organizacyjną i wartościami firmowymi oraz szkoleniami i rozwojem.
Top Employers to certyfikaty przyznawane przez Instytut CRF. Certyfikat Top Employers otrzymują wyłącznie te firmy i organizacje, które spełniają najwyższe standardy w dziedzinie HR. Podstawą do przyznania certyfikatu są wyniki szczegółowego badania przeprowadzanego przez Instytut – ocenie poddawane są m.in. wynagrodzenie i benefity, szkolenia, możliwości rozwoju, warunki pracy oraz kultura firmy.
Instytut CRF (Fundacja Corporate Research Foundation) powstał w 1991 roku. Został założony jako wspólna inicjatywa środowiska naukowego, dziennikarzy biznesowych, stowarzyszeń handlowych, badaczy oraz międzynarodowych wydawców w celu promowania najlepszych praktyk z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi. Instytut działa obecnie w dwunastu krajach na trzech kontynentach.
***
Netia SA jest wiodącym alternatywnym operatorem telekomunikacyjnym, świadczącym m.in. usługi głosowe oraz szerokopasmowego Internetu klientom indywidualnym i biznesowym. Działa na bazie własnej infrastruktury oraz sieci TP.