Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2015-07-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nie znasz, nie otwieraj!

Uzdrowisko Ustroń włącza się w kampanię społeczną „Nie znasz, nie otwieraj”, przygotowaną i prowadzoną przez spółkę Tauron. – Głównym adresatem kampanii są osoby starsze. A te są głównie naszymi pacjentami, dlatego kiedy zaproponowano nam współpracę przy realizacji tego projektu nie mieliśmy wątpliwości, że musimy się do niego przyłączyć – podkreśla prezes Uzdrowiska Bartosz Sadowski. – Czujemy się odpowiedzialni za naszych pacjentów nawet wtedy, gdy wracają do domu – dodaje.

Celem kampanii „Nie znasz, nie otwieraj!” jest przeciwdziałanie nieuczciwym praktykom przedstawicieli handlowych i zwiększenie bezpieczeństwa przy podpisywaniu umów z przedstawicielami handlowymi. 17 lipca br. w Klubie Kuracjusza przy Sanatorium Równica, o godzinie 16.00, odbędzie się spotkanie z ambasadorami kampanii Michałem Fajbusiewiczem, dziennikarzem i felietonistą znanym z programu „Magazyn Kryminalny 997” oraz aktorem Zbigniewem Buczkowskim. Podczas spotkania przedstawią oni główne zagrożenia, jakie czyhają na osoby starsze, opiszą najpopularniejsze techniki stosowane przez oszustów oraz wskażą jak sobie w takich sytuacjach radzić. Wstęp na spotkanie jest wolny, wszyscy zainteresowani tematem są mile widziani. Na spotkanie nie obowiązują wcześniejsze zapisy.

- Wszyscy wiemy, że oszuści stosują metodę na wnuczka, tymczasem katalog ich działań jest o wiele szerszy. Wyłudzają pieniądze od osób starszych na wycieczkę do Lichenia, na dotację oraz na administrację. Niestety są w tym coraz bardziej przebiegli – uważa prezes Bartosz Sadowski. Każdy z uczestników spotkania będzie mógł wziąć również udział w treningu asertywności, który poprowadzi Zbigniew Buczkowski. Specjalne ćwiczenia i gry improwizacyjne mają pozwolić uczestnikom rozwinąć asertywną postawę i nauczyć się przyjmowania jej podczas kontaktów z przedstawicielami handlowymi.

W ramach współpracy z Uzdrowiskiem Ustroń spółka Tauron oferuje również swoim nowym klientom, którzy są jednocześnie kuracjuszami Uzdrowiska specjalny „bonus zdrowia od Taurona”. Uprawnia on do skorzystania z wybranych zabiegów w ekskluzywnej strefie Medical & SPA Prestige Club w Uzdrowisku Ustroń, członka Unii Uzdrowisk Polskich.

Z usług nowoczesnego centrum SPA w Uzdrowisku Ustroń kuracjusze mogą korzystać od ponad 3 lat. Medical & SPA Prestige Club oferuje szeroką gamę zabiegów leczniczych z zakresu balneoterapii i hydroterapii, kinezyterapii oraz najnowocześniejszych metod fizykoterapii, w tym masaży leczniczych i terapii manualnej. – Każdy miesiąc utwierdza nas w przekonaniu, że otwarcie ośrodka to był strzał w przysłowiową dziesiątkę. Początkowo wykonywaliśmy zaledwie 200 zabiegów miesięcznie, teraz ponad 2 tysiące – podkreśla Piotr Ciepał, wiceprezes Uzdrowiska Ustroń.

To właśnie w ramach tej akcji odbywa się opisane powyżej spotkanie. Akcja edukacyjna "Bezpieczniki TAURONA" ma chronić klientów spółki TAURON Polska Energia i zapewniać im bezpieczeństwo w sferach związanych z działalnością branży energetycznej. Program jest realizowany zgodnie ze strategią społecznej odpowiedzialności biznesu Grupy TAURON.


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS