Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2016-04-01

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nieograniczone korzyści dla Klientów Banku Pocztowego

Od 1 kwietnia br. posiadacze Pocztowego Konta ZawszeDarmowego mogą przystąpić do programu „Nieograniczone Korzyści”, pozwalającego na korzystanie z możliwości rachunku osobistego w Banku Pocztowym na jeszcze korzystniejszych warunkach.

Otwarcie i prowadzenie Pocztowego Konta ZawszeDarmowego nic nie kosztuje, jednocześnie pozwalając Klientom m.in. bez opłat wpłacać i wypłacać gotówkę w placówkach Banku Pocztowego  i Poczty Polskiej, wypłacać pieniądze z ok. 5 tys. bankomatów, korzystać
z bankowości internetowej Pocztowy24.

Od 1 kwietnia br. posiadacze takiego Konta w Banku Pocztowym mają możliwość przystąpienia do programu „Nieograniczone Korzyści”. Uzyskają w ten sposób znacznie szerszy pakiet operacji i usług, za które poza jedną w miesiącu opłatą abonamentową w wysokości 10 zł nie będą ponosić dodatkowych kosztów.

- Cieszymy się, że dajemy wszystkim Klientom możliwość darmowego korzystania z Konta Banku Pocztowego. Jednocześnie wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych spośród nich, którzy korzystają z szerszego zakresu operacji i usług bankowych, zaproponowaliśmy „Nieograniczone Korzyści” płynące z naszego nowego programu – mówi Karolina Stefanowicz, Dyrektor Biura Produktów Depozytowych
w Banku Pocztowym.

Posiadacze Pocztowego Konta ZawszeDarmowego, którzy przystąpią do programu „Nieograniczone Korzyści”, w ramach jednego abonamentu unikną m.in. opłat za kartę debetową, za każdy przelew dokonywany w placówce, za wypłaty gotówki z bankomatów innych, niż 5 tys. maszyn PKO BP, BZWBK i Planet Cash. Nie zapłacą także za wygodną dostawę gotówki do domu przez listonosza.

Z programu „Nieograniczone Korzyści” od 1 kwietnia 2016 r. mogą korzystać zarówno dotychczasowi jak i przyszli posiadacze Pocztowego Konta ZawszeDarmowego.

Przystąpienie do programu możliwe jest poprzez Contact Centre Banku (tel. 801 100 500) i jest skuteczne od początku kolejnego miesiąca kalendarzowego po przystąpieniu (np. jeśli Klient przystąpi do programu w kwietniu br., zacznie z niego korzystać od początku maja br. ).


dostarczył infoWire.pl




Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS