Od dzisiaj na rynkach europejskich, w tym także w Polsce, dostępne są urządzenia nowej marki telefonów komórkowych Honor. Już od chwili debiutu nowa marka i jej pierwszy model stawiają sobie ambitny cel: osiągnięcie sukcesu na bardzo zatłoczonym rynku europejskim i zadowolenie użytkowników poszukujących urządzenia o długim czasie pracy na baterii, szybkim transferze danych i w przystępnej cenie.
Debiut marki Honor różni się od pozostałych: nie wykorzystuje drogich kampanii reklamowych. Zamiast tego cały wysiłek włożono w stworzenie telefonu o wysokiej wydajności w bezkonkurencyjnej cenie, dostępnego jedynie w sprzedaży internetowej. W Polsce wyłącznym dystrybutorem jest e-sklep RTV Euro AGD, w którym urządzenie jest oferowane już od dzisiaj (29 października). Kampanię promocyjną wesprze strona konkursowa Honor oraz kanały społecznościowe.
„Od dawna oczekujemy tej premiery i wiele sobie po niej obiecujemy. Wprowadzamy urządzenie od początku zaprojektowane z myślą o spełnieniu życzeń fanów nowoczesnej technologii, którzy nie chcą wydawać majątku”, powiedział Rafał Naploszek, Regional Business Director, Honor.
HONOR6 – NOWY FLAGOWIEC
Pierwszym modelem nowej marki jest high-endowy smartfon Honor6. Jego zadaniem jest rozwiązanie typowych problemów użytkowników nowych technologii, którzy chcą być zawsze online i aktywnie używać aplikacji. Honor6 pozwala na 14-krotnie szybszą transmisję danych niż w standardowych sieciach 3G, oferuje doskonały czas pracy na baterii, duży, wygodny, 5-calowy ekran Full HD oraz 13-megapikselowy aparat główny. Wysoką wydajność zapewniają ośmiordzeniowy procesor oraz 3 GB pamięci. Wszystko to za 1 399 zł — znacznie mniej niż w przypadku konkurencyjnych telefonów, dzięki czemu Honor6 ma zrewolucjonizować rynek mobilny.