TOMSON I JANKES, AMBASADORZY „PROJEKTU KLUB 2”, WSPÓLNIE Z MARKĄ BALLANTINE’S POSZUKUJĄ LUDZI Z PASJĄ, GOTOWYCH SPEŁNIAĆ SWOJE MARZENIA!
Wyborowa Pernod Ricard, producent marki Ballantine’s, rozpoczyna drugą odsłonę konkursu „Projekt Klub”. Tym razem do Tomsona - ambasadora ubiegłorocznej edycji, wokalisty zespołu Afromental i trenera programu „The Voice of Poland”, dołącza znany prezenter radia ESKA Krzysztof Jankowski „JANKES”. Wspólnie pomogą uczestnikom konkursu w realizacji ich oryginalnych pomysłów i zorganizowaniu imprez marzeń.
Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy, by uczestnicy zamieścili zgłoszenie, przedstawiające ich koncepcję na stronie http://www.projektklub.pl/ i przekonali jury, dlaczego to właśnie ich pomysł powinien zostać zrealizowany. Zgłoszenia można zamieszczać na stronie od 15. sierpnia do 4. września br.
„Projekt Klub 2”
„Projekt Klub 2” to druga edycja konkursu, w którym główną nagrodą jest możliwość objęcia roli szefa klubu w jednym z kilku najlepszych lokali w Polsce, realizacja imprezy według własnego pomysłu i pensja 5 tys. PLN. Jak zostać szefem klubu? Po pierwsze i najważniejsze – być sobą i nie ograniczać swojej wyobraźni i kreatywności! Po drugie, nagrać materiał wideo z pomysłem na imprezę marzeń. Po trzecie, zgłosić go do konkursu
na stronie: http://www.projektklub.pl/. W krótkim filmiku uczestnik powinien przedstawić swój oryginalny pomysł na wymarzoną imprezę oraz przekonać jury, w tym Tomsona i Jankesa, że to właśnie on powinien zostać szefem klubu. Wsparciem dla uczestników w organizacji imprez będą Tomasz „Tomson” Lach, Krzysztof Jankowski „JANKES” i marka Ballantine’s.
Zwycięzcy konkursu staną przed szansą poprowadzenia przez tydzień jednego z topowych klubów w czterech miastach Polski: Prozak 2.0 w Krakowie, BauBar we Wrocławiu, Chilli
w Olsztynie i Stars w Toruniu. Ponadto, każdy ze zwycięzców otrzyma 5 tys. PLN
i przez 6 dni będzie przygotowywał lokal do imprezy wedle własnego, oryginalnego pomysłu. Zgłoszenia z pomysłami na poprowadzenie klubu, osoby powyżej 18. roku życia mogą wysyłać od 15. sierpnia do 4. września br.
Ambasadorzy „Projektu Klub 2”
Ambasadorami „Projektu Klub 2” i mentorami dla zwycięzców są: znany wokalista grupy Afromental Tomson oraz głos radia ESKA – Krzysztof Jankowski „JANKES”. Ten zgrany duet sprawi, że „Projekt Klub 2” będzie pełen niespodzianek i humoru.
– Stay True! To hasło marki, które mocno do mnie przemawia. „Projekt Klub” to fantastyczna inicjatywa, dzięki której w zeszłym roku udało się zorganizować cztery niesamowite imprezy! Bawiłem się na każdej z nich, poznałem wspaniałych ludzi, było genialnie. W tym roku może być jeszcze lepiej. Już nie mogę się doczekać realizacji kolejnych niezwykłych pomysłów! – powiedział Tomasz „Tomson” Lach.
- „Projekt Klub” to akcja, w którą wchodzę bez wahania. Przez lata uczestniczyłem w setkach imprez i myślę, że wiem sporo na ten temat. Kiedy otrzymałem zapytanie od Ballantine’s, czy chciałbym wziąć udział w kolejnej edycji, odpowiedziałem: no wreszcie! Liczę na masę oryginalnych pomysłów na imprezy, w których organizacji pomogę ja i Tomson. Będzie się działo! – mówi Krzysztof Jankowski „JANKES”.
Mechanika konkursu
Swoje zgłoszenia uczestnicy mogą przesyłać do 4 września br. na stronie internetowej http://www.projektklub.pl. Listę 10 najlepszych pomysłów przesłanych przez uczestników „Projektu Klub 2” wyłoni jury, w którego skład wejdą również ambasadorzy konkursu. Dwójkę zwycięzców, którzy będą mogli zrealizować swój pomysł, w głosowaniu wybiorą internauci. Kolejną dwójkę wskażą Tomson i Jankes. Konkurs jest organizowany na zlecenie Wyborowa Pernod Ricard, producenta marki Ballantine’s.
Stay True!
„Pozostań sobą” – to hasło, które od lat bliskie jest marce Ballantine’s. - W duchu tych słów stworzyliśmy kampanię „Projekt Klub”, której pierwsza edycja była sporym sukcesem. Dlatego w tym roku postanowiliśmy powrócić ze zdwojoną mocą, zapraszając do akcji
aż dwóch ambasadorów. Co więcej, zorganizujemy imprezy w aż w czterech miastach,
w tym w dwóch ośrodkach miejskich, które przy dużych projektach są często pomijane. Liczymy, że Olsztyn oraz Toruń zaskoczą nas swoją pomysłowością i pokażą, że potrafią się bawić równie dobrze jak Warszawa czy Kraków, które były gospodarzami zeszłorocznej edycji. Celem marki Ballantine’s jest wspieranie ludzi w realizacji ich pasji i oryginalnych pomysłów. Wierzymy, że dzięki takim inicjatywom, jak „Projekt Klub” pokażemy, że można osiągnąć sukces, pozostając sobą. - mówi Arkadiusz Dobosz, Marketing Manager Whisky Category, Wyborowa Pernod Ricard.
dostarczył infoWire.pl