Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2019-05-28

A A A POLEĆ DRUKUJ

Nowy projekt edukacyjny marki Persil

Marka Persil umacniając swoją pozycję lidera segmentu środków do prania, inicjuje nowy projekt edukacyjny. Dzięki spotkaniom z „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” najmłodsi uczestnicy zabawy będą odkrywać w sobie pasję do nauki. Sprytny Szop Pracz przybliży najmłodszym zagadnienia związane z praniem i oszczędzaniem wody i energii, zaszczepiając w nich ciekawość świata.

Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza

Podczas spotkań dzieci będą miały niepowtarzalną okazję zajrzeć do laboratorium Szopa Pracza i przekonać się na własne oczy jak powstaje tęczowa piana oraz dowiedzieć się czym jest zasada. Ale oczywiście to nie wszystko! Na uczestników będzie czekało kilka stanowisk, a na każdym z nich laboranci będą przeprowadzali angażujące doświadczenia i konkursy. Dla najwytrwalszych, marka Persil przygotowała eko – upominki oraz materiały edukacyjne, które umożliwią przeprowadzenie eksperymentów w domu.

Gospodarzem naszego eko – laboratorium jest sprytny Szop Pracz. Będzie on przewodnikiem po świecie ekologii oraz będzie edukował dzieci na temat sposobów ograniczenia zużycia surowców naturalnych (wody i energii) ze szczególnym uwzględnieniem procesu prania.

Nie jest to pierwszy eko – projekt marki. Persil od lat angażuje się w działania mające charakter edukacji proekologicznej.

- Marka Persil jako lider rynku środków do prania, od lat prowadzi działania edukacyjne skierowane do rodzin z dziećmi. Projekt „Persil Eko Laboratorium Szopa Pracza” ma za zadanie nie tylko prowadzić edukację proekologiczną, ale również rozbudzać w dzieciach ciekawość świata. Mamy nadzieję, że w przyszłości przerodzi się ona w zamiłowanie do nauki i ochrony środowiska. Jako marka stawiamy na rozwój technologii, innowacyjność oraz eko-odpowiedzialność. Aby spełnić oczekiwania naszych małych i dużych odbiorców korzystamy z ogromnej wiedzy i doświadczenia naszego zespołu naukowego. – mówi Krzysztof Brabander, Brand Manager marki Persil.

W ramach komunikacji projektu zaplanowano: kampanię PR, działania Influencer Marketing, kampanię radiową. Dodatkowo przewidziano cykl eventów w ogrodach zoologicznych na terenie całej polski:

- 02 czerwca - ZOO Warszawskie
-31 Sierpnia (sobota) - ZOO we Wrocławiu
- 6 lipca (sobota) - ZOO w Gdańsku

Persil Deep Clean

Komunikacja projektu będzie związana z wprowadzeniem na polski rynek skoncentrowanych produktów Persil z nową technologią Deep Clean, zapewniającą innowacyjne usuwanie plam. Unikalna kombinacja składników aktywnych w nowym Persilu skutecznie zwalcza nawet najbardziej uporczywe plamy wnikając głęboko we włókna. A wszystko to dla idealnych rezultatów oraz blasku pranych ubrań.

Za strategię, kreację oraz całościową realizację projektu Eko Laboratorium Szopa Pracza odpowiada Agencja Kuźnia Group.

Więcej szczegółów dot. prania oraz produktów marki Persil na stronie www.persil.pl.





Słowa kluczowe:Persil, Eko laboratorium

Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS