- Te targi to dla nas ważne wydarzenie i doskonała okazja do nawiązania bezpośrednich kontaktów z instalatorami i projektantami, a także poznania opinii na temat naszych systemów oraz firmy KAN wśród naszych klientów - mówi Małgorzata Słomińska-Wicher, dyrektor ds. marketingu w KAN.
Podczas targów spółka prezentowała swój sztandarowy produkt – SYSTEM KAN-therm wraz z cała grupą nowych produktów wdrożonych do oferty. W Systemie KAN-therm Push Platinum były to złączki skręcane z gwintami zewnętrznymi dla średnic 14x2 i 18x2,5. W Systemie KAN-therm PP zaprezentowano nowe rodzaje grzybkowych zaworów odcinających zgrzewanych z rurami.
Spółka jest w trakcie rebrandingu, który polega m.in. na odświeżeniu wizerunku i zmianie szaty graficznej elementów jej komunikacji. Targi stały się znakomitą okazją do prezentacji tych nowinek instalatorom i projektantom.
- Pokazaliśmy nową linię 12 –stronicowych folderów systemowych, które zastąpiły dwustronne ulotki- dodaje Małgorzata Słomińska- Wicher. - To pierwsze materiały, przygotowane w oparciu o nową szatę graficzną.
Również targowe stoisko KAN nawiązywało do układu graficznego folderów - na każdej ścianie prezentowany był inny System instalacyjny KAN-therm: Push Platinum, Push, Press, PP, Steel, Inox, Sprinkler i Automatyka.
Odwiedzający stoisko KAN mieli okazję do wyrażenia opinii o firmie KAN i jej produktach. Każdy, kto wypełnił przygotowaną ankietę, miał okazję otrzymać gadżety firmowe. Zwiedzający targi dowiedzieli się również, że w drugiej połowie maja rusza nowa akcja promocyjna - dwa konkursy KAN, jeden skierowany do instalatorów, drugi do projektantów, w których nagrodą jest m.in. samochód Mercedes Citan czy ploter HP Designjet T790 44-in ePrinter.